CEGLÉD Virtual.huh - Josephin

Central Europe Gigantic LED Virtual Hogy világítsanak a fények. és látszódjon Cegléd – régebben, most, és ezután –, ahogyan még nem láttuk, csak tudjuk, van ilyen arca is.

Friss topikok

  • Cassivs: Engem tanít Lovas Ottó. Szaktársaim véleményét tolmácsolom, ami megegyezik az enyémmel. Zseniális ... (2011.12.05. 11:16) „Nehézlovasság”?
  • Radiusjan: Nem kell szeretni az igazat, a gyógyító, keserű orvosságot, a fájdalmas műtéteket sem,de el kell f... (2011.11.08. 00:27) Genetikus vagy csak átmeneti?
  • hawelka: @Nutella80: 1 év után kinek jut eszébe ...Ha valaki a jóságnak és szeretetnek csak egy morzsáját, ... (2011.10.11. 16:32) Elkezdődött a jövő!
  • Dzsonszi4: Mi volt a 168 órában? :P (2011.04.25. 11:27) Lovas Ottó tényleg sztár lett
  • Meggyvágó Madár: Üdv Mindenkinek! Gondoltam benézek, de halódik itt minden. Már nem is balos, hanem provinciális. O... (2010.11.17. 22:45) Magyar Nemzet kontra Pákozdi Sándor

Linkblog

Feljelentették a megyénél Reznák Erzsébetet a plakátkiállítás miatt

2010.01.27. 15:06 | CEG LED.huh - Josephin | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://josephin.blog.hu/api/trackback/id/tr211706594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

princeps 2010.01.27. 23:09:12

Kik és mi volt a bajuk?

Nutella80 2010.01.28. 18:46:35

Sziasztok!

Én úgy hallottam, hogy egy dicső ceglédi állampolgár a tettes, mert miféle dolog az, hogy a kommunizmust dicsőírő plakátokat raknak ki a múzeumban.
Ennél lejjebb már nincs. Tudom is, ki az a barom, de a bajok elkerülése végett nem mondhatom meg. Ha valaki akarja tudni, e-mailben megírhatom.
Üdv:
Nutella

Lexx5 2010.01.28. 20:42:03

A Jövő elkezdődött...
...Szebb Jövőt!...

Steve. 2010.01.28. 23:00:03

Hölgyeim, és Uraim!
Tetvek és csótányok mindig voltak és lesznek is!
DE mi a vád, és ki az aki befogadja, talán olyan aki készül a szép új felhőtlen világba?

AishaGord 2010.01.29. 18:56:29

Sziasztok Fiúk! Bocsi: és Lányok!

Én úgy hallottam, hogy ez nem így van, Reznák Erzsikét senki nem jelentette fel sehol, bár a csuda tudja, nem zörög a haraszt, ha...
De azt is hallottam, hogy néhány eévakult őskövület, aki bizony a szocializmus csecsén nevelkedett valamikor, s annak seggét nyalta, mint mára megtért hívő keresztény, fel van háborodva azon, hogy ez a kiállítás „Kádárt és bandáját dicsőíti”.
Na, most ezek a palik vagy komplett hülyék, vagy egyszerűen nincs humorok, vagy a történelmet akarják átírni, hogy saját párttagkönyvük ne szerepeljen a listán.
Én kíváncsian várom, hogy a Jobbik végre nyilvánosságra hozza az ügynöklistát (ha lesz rá lehetőségük!). Lesz itt még nagy koppanás, itt is, meg ott is. Higgyétek el. Én nyugodt vagyok, tíz éves voltam kilencvenben, nem hinném, hogy bármiféle listán szerepelnék. De mindenki az?
Elkurvulásunk művészete a politika valódi orgazmus nélkül. Ezt nem tudom ki mondta, de biztosan így van!
Aisha
süti beállítások módosítása