CEGLÉD Virtual.huh - Josephin

Central Europe Gigantic LED Virtual Hogy világítsanak a fények. és látszódjon Cegléd – régebben, most, és ezután –, ahogyan még nem láttuk, csak tudjuk, van ilyen arca is.

Friss topikok

  • Cassivs: Engem tanít Lovas Ottó. Szaktársaim véleményét tolmácsolom, ami megegyezik az enyémmel. Zseniális ... (2011.12.05. 11:16) „Nehézlovasság”?
  • Radiusjan: Nem kell szeretni az igazat, a gyógyító, keserű orvosságot, a fájdalmas műtéteket sem,de el kell f... (2011.11.08. 00:27) Genetikus vagy csak átmeneti?
  • hawelka: @Nutella80: 1 év után kinek jut eszébe ...Ha valaki a jóságnak és szeretetnek csak egy morzsáját, ... (2011.10.11. 16:32) Elkezdődött a jövő!
  • Dzsonszi4: Mi volt a 168 órában? :P (2011.04.25. 11:27) Lovas Ottó tényleg sztár lett
  • Meggyvágó Madár: Üdv Mindenkinek! Gondoltam benézek, de halódik itt minden. Már nem is balos, hanem provinciális. O... (2010.11.17. 22:45) Magyar Nemzet kontra Pákozdi Sándor

Linkblog

Hm...

2007.05.24. 10:21 | CEG LED.huh - Josephin | 14 komment

Igen, Értetlenke!

Naiv vagy. Az emberek nyilvánvalóan besorakoznak, mert nem lehet hősködni (nem is szabad). A pedagógusok egyébként is „jóbolond” módjára mindent megcsinálnak. Csak hasonlítsd össze a közalkalmazotti és a köztisztviselői bértáblát. Mennyit keres egy ugyanolyan végzettségű, egész nap „körmét reszelgető” hivatalnok, s mennyit egy pedagógus (orvos, ápolónő, tűzoltó, stb.).

A régi rendszer nincs meg , csak a régi gondolkodás, a régi beidegződések maradtak, a fejek tele vannak a régi megrögzöttségekkel. Az emberek zöme tátja a száját, micsoda világ ez, s néhány talpraesett meg elég jól kihasználja a lehetőségeket.

Emlegeted a Kerskedelmit, a Bem-et. Nem tudom már ki írta a blogra (most nem keresem meg), a Fidesz minden intézmény élére pártkatonát tesz (mindegy milyen áron), mert az olyan szellemi hatalom, mellyel később a szülőket is lehet befolyásolni, irányítani. Nem tudom, mennyire van ez így. engem valószínűleg nem befolyásolna egyetlen fideszes igazgató sem, legfeljebb elviszem másik iskolába a gyereket. De sokan nem így gondolják, úgy vannak vele, tanuljon a gyerek, lobogjon az iskolán az árpádsávos zászló (mint tudjuk, ez nem is olyan nagy baj, eddig tévedésben éltünk a tiszta lelkű bőrfejűekkel kapcsolatban), s nem elég mélyek a történelmi ismereteink.

Külsőségeiben moralizál a Fidesz, de kőkeményen gazdasági és politikai fölényre törekszik. Ne higgye senki, hogy bármi is a mi két szép szemünkért történik. Persze Sós János idejében sem volt fényesebb a helyzet, csak akkor kevesebb volt a látványos ideológizálás, meg a magyarkodás, de a hazudozás ugyanúgy ment.

Josephin

A bejegyzés trackback címe:

https://josephin.blog.hu/api/trackback/id/tr2686376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cen-suras 2007.05.24. 11:23:24

Kedves Josephin!

Szerintem hiába görcsölsz, már a tieid is ellened fordulnak, mert a szexuális életedet látják csak. Pedig – már elismerem – okosan írsz, és talán lehet is igazad némely ügyben. De az emberek ilyenek. Silányak, nem hálásak semmiért, és semmi nem jó úgy, ahogy éppen van. Vérnyúllal értenék egyet, de megkedveltelek az elmúlt néhány hétben, s én is azt hiszem, Vérnyúl is csak dumál, mint mindenki. Persze ezért nyitottad a blogot, hogy dumáljunk.
Próbálok ezentúl emberi módon megnyilatkozni, s ne hagyd el az erotikus részeket sem, mert ez is te vagy. A blogírást meg véletlenül se fejezd be. Majd megérik rá a fejünk.
Cen-si

Ceglédnek - Ceglédről - SalvadorD 2007.05.24. 14:21:24

Sziasztok!

Értesítek mindenkit, hogy teljesen hülye vagyok, feleslegesen nyitottam saját blogot, mikor itt zajlik az élet!!! Tehát amott már ne keressetek, itt fogok kommenteket írni (ha Josephin elfogadhatónak tartja a hozzászólásaimat.)
Örülök azért, hogy visszatért ide az élet, s újra aktivizáljátok magatokat. Még Cen-suras is egész emberi formát öltött.
Én azért azt javasolnám, hogy ne Josephint cseszegessétek az erotikus tartalmú bejegyzései miatt, hanem a többihez szóljatok hozzá érdemben. Annak van értelme.
Hú, de örülök, hogy itt vagyok!
Salvador

cen-suras 2007.05.24. 14:27:40

Kedves Salvador!

Annyira azért ne örülj nekem, nem biztos, hogy mindig egymás keblére fogunk borulni, bár megigértem, próbálok normális lenni.
Ahogy nézem, eltűntek jobboldali barátaim, hát valakinek képviselni kell a másik oldalt is. Ott sem csak gazemberek vannak, és én sem vagyok az, csak nekem hirtelen elszáll az agyam, s csak utána gondolkodom.
De azért remélem, termékenyek leszünk így együtt.

Cen-si

Ceglédnek - Ceglédről - SalvadorD 2007.05.24. 14:55:39

Most olvastam Vérnyúlnak és Anyinak a bejegyzéseit. Vérnyúl azt írja, vitázna, érvelne, de nincs kivel. Nem pofátlanság ez egy kicsit Vérnyúl? Eddig még a Josephin szekálásán kívül nem sok értelemeset írtál. Anyi szintén. Na, gyerünk, érveljetek!

Salvador

vérnyúl 2007.05.24. 15:28:26

Szia Sali!

Mivel kapcsolatban kellene most érvelnem? Nem szekálom én J-t, de nézd meg mi lett volna akkor, ha nem írok egy-két dolgot ebbe a blogba. Már régen eltemethetted volna, mint ahogy a tiéddel megtetted. Örülök, hogy sikerült megint életet lehelnem ebbe a blogba.

Szia Cen-si!

Persze, hogy csak dumálok. Mi a jó nyavalyát lehet szerinted tenni egy blogban. Ez arra való, hogy az emberek dumáljanak, vitatkozzanak. Te nem ezt teszed? Könyörgöm írd meg, hogy te mit csinálsz a dumálás helyett?

Mivel bevallottan jobb oldali vagy kérlek indokold meg nekem azt, hogy miért kell minden iskolában szembe menni a tantestület akaratával? Szerinted a testület által támogatott ember kevésbé lenne szigorú főnök? Talán a Táncsiccsal kapcsolatban mondhatom azt, hogy egy külsős pályázó mindig kevesebb támogatást kap, mint egy belsős, mert azt a testület nem ismeri. De mit mondasz a Bem-mel kapcsolatban. Ott az egyik belsős pályázó kapta a legkisebb támogatást a testülettől, a Fidesz mégis be fogja nyomni az igazgatói székbe. Kinek lesz ez jó? Neked ez így OK? Most örülsz annak, hogy a tieid vannak hatalmon. Az nem számít, hogy közben elszarnak néhány iskolát intézményt?
Ne gyere nekem azzal, hogy amikor a bal oldal volt hatalmon, akkor azok ugyanezt tették! Én azzal sem értettem egyet. Számomra nincs bal oldali és jobb oldali iskola, csak normális iskola van, mert csak ilyen iskolában lehet a gyerekeket feszültségmentesen oktatni.

Sali mit szólsz? Ez így OK?

Persze Cen-si most azt fogja mondani, hogy megint csak dumálok. (Lásd fentebb Cen-si)

Szia Drími! Mégis itt vagyok. Véletlen.

Helló J!

Talán a Sós idején nem volt ennyire nyilvánvaló a nyomulás, mint most, de azért ott is lehetett hasonlót látni. A hivatali dolgozók meg nem mind csak a körmüket reszelgetik, mint ahogy a pedagógusok között sem mindenki dolgozik teljes odaadással. Én egy kicsit árnyaltabban látom ezt a dolgot.

vérnyúl 2007.05.24. 15:36:58

Sziasztok!

Nyitottam egy topikot a ceglédi honlapon a Polgármester válaszol fórumban. Írjunk oda is, hátha azt a topikot megnézik és kapunk választ a kérdéseinkre. Én már föltettem ott egy kérdést.

Ceglédnek - Ceglédről - SalvadorD 2007.05.24. 15:42:48

Szia Vérnyúl! Örülök, hogy életet leheltél a blogba. Igazad van abból a szempontból, hogy Josephin sarkított a körmüket reszelő hivatali dolgozókkal kapcsolatban. Nekem sajnos egyébként komoly tapasztalatom van abban, hogy mi megy egy hivatalban. Van aki megdöglik a melóban, s van aki a körmét reszeli. Ugyanannyi fizetésért. Mondjuk. Az is igaz, nem mindegyik pedagógus jó pedagógus. Ezért lenne fontos, hogy jó vezető legyen, mert egy jó vezető tudja, ki hogy dolgozik, ki mit tesz le az asztalra. Akár egy hivatalban, akár egy iskolában. A Nagygyőr egy befolyásolható, pipogya vezető volt, akinek még azt is megmondták, mikor menjen el pisilni. A Réthi Mari valószínűleg diktátor lesz. Akkor mi lenne jó? Egy normális ember, aki tudja, mire jó egy iskola, mi a feladata, hogyan lehet megvalósítani.
Egyébként én is azt mondom, mint Te (és Josephin is ezt írta már), a Sós idejében sem volt másképp. De azóta eltelt néhány év, s mi változott?
Ez már jó Vérnyúl. Leheld csak az életet a blogba!
Salvador

vérnyúl 2007.05.24. 15:50:48

Hi Sali!

Én nem vagyok biztos abbna, hogy a MAri diktátor lesz. Nem hiszem. Nem gondolom olyan alkatnak, d majd meglátjuk. Erre még várnunk kell egy kicsit. Egy biztos, hogy ha jó helytteseket sikerül találni, esetleg menthető lesz a helyzet. Szerintem. Majd meglátjuk.

cen-suras 2007.05.24. 15:51:30

Szia Vérnyúl!

Nem mondom azt, hogy megint csak dumálsz. Jobboldali vagyok, mert úgy neveltek, Apámtól elvettek egy csomó földet, meg mindent valamikor a kommunisták. Régen volt, tudom. De ez nyomasztja a lelkem, s ezért nem tudok baloldali lenni, ha akarnám sem, arról meg nem is beszélve, otthon hogyan néznének rám. Azt viszont el kell ismernem, s erre Josephin döbbentett rá, a világ – mint ahogy Te is írod – nem jobb- és baloldalból áll. Az utóbbi hetekben rendszeresen olvastam ezt a blogot, s még a barátaim előtt is védelmembe vettem (tudom, tudom, nem így kezdtem a bemutatkozást!), s Josephinnek nagy érdemének tartom, hogy mindenkit meg akar szólítani, mégha nem is mindig sikerül neki.
De ez a fajta gondolkodás, amit Te képviselsz tetszik (bár én azt mondom, nem áll messze a Josephinétől). Teljesen el vagyok képedve magamon. Igazad van, jó iskola kell, jó vezető kell, mindegy, hogy jobb- vagy baloldali. Én egyébként oda jutottam, betiltanám az iskolákban a politizálást.
Most ennyi. Furcsán érzem magam a bőrömben. Remélem apám nem olvassa a blogot, s nem ismer rám.
Cen-si

Ceglédnek - Ceglédről - SalvadorD 2007.05.24. 16:01:30

Legyen igazad Vérnyúl, de én elég sok információval rendelkezem a Réthi Mariról, még a Refi ügyek kapcsán. Ott a Lizik szőcsöve volt az igazgatótanácsban. Elhatározták, megbuktatják a Szegedi Gyurit, meg is tették. Akkor már a Korondi is ott sertepertélt, de még nem volt olyan nagy ember, mint most.
Egyébként a két önkormányzati általános iskola sztorija nem szól másról, mint hogy a két egyháziba „erőszakkal” jusson gyerek. Az Arany Zsoltika a Közoktaatási Törvénnyel ellentétben nulladik évfolyamot indít (ugye a törvény értelmében nincs ilyen), mert már nem jelentkezik annyi gyerek, amennyivel versenyképesek lennének. A Földi Katolikushoz való vonzalma meg közismert. Ha most a Táncsicsba vagy a Várkonyiba 120-nál több gyerek jelentkezett volna, nem vehették volna fel, át kellet volna irányítani valamelyik egyházi iskolába. És mi van a szabad iskolaválasztással? Csessze meg az egyház, meg a Fidesz!
Salvador.

értetlenke 2007.05.24. 17:00:28

Sziasztok!
Nagy-nagy örömmel töltött el az, hogy végre valaki nem piros és narancssárga idomított állatkákról, hanem EMBEREKről beszél. Maradjon is ez így! És akkor nem lehet befejezni egy vitát azzal, hogy ja, mert te fideszes/MSZP-s vagy... Nem. Gondolkodó emberek vagyunk mindannyian, akik vagy megtalálják a helyes válaszokat vagy nem. Én pl. azok közé tartozom, akik többnyire nem. (Ezért remélem, hogy Ti majd segítetek, iszom minden szavatokat...)
Salvador! Azért sajnálom a blogodat, olvasták azt sokan!
De van egy újabb kérdésem: ha a cegled.hu-n valós imélcímmel kell regisztrálni, ki fog olyan kérdéseket feltenni, amik nem a kedves al-fel-főpolgármester és képviselőurak egészségi állapota felől érdeklődnek, hanem esetleg komolyabb témákat feszegetnek. Én pl. nem, mert ugyan tudok jólnevelt is lenni, de az állásomat (és az "informátoraim" állását) azért féltem. Juj, mi van itt már megint? Tegyen valaki rendet!
Naív ötletnek tartanátok egy hivatalos meghívót az al-fel-főpolgármester uraknak, hogy olvassák el ezt a blogot és válszoljanak? Josephin? Mit szólsz hozzá?

kökörcsin 2007.05.24. 17:20:40

A pedagógusok még mindig csak lapítsanak! Mert nekik akkor is 22-24 kötelező órájuk van. De mit csináljon az az ember, akinek valóban le kell dolgoznia a 40 órás munkaidőt. Az nem tud órát adni pl suli után, mint ahogy a pedagógusoknak meg van rá a lehetősége. És bizony nem kéne elfelejteni, hogy a közalkalmazottaknak volt egy 50 %-os bérfejlesztése is. Bocsi, de a köztisztviselőknek vagy 4 évre be volt fagyasztva a bére. Ja, ez senki mást nem érdekel, csak azt, akit érint igaz? Ja és könnyű állítani J-nek, hogy ő ismeri a bértáblákat. Holnap, biz isten utánanézek, ha lesz időm. Ja és persze, hogy az iskolákat kérik műsoros előadásokra. Hát mert kit kéne inkább? Mondjátok már meg.

értetlenke 2007.05.24. 21:43:14

Kedves kökörcsin!
Úgy tűnik, te soha nem dolgoztál pedagógusként. (jó, én se sokáig, épp csak belekóstoltam.) De az a kis idő pont elég volt ahhoz, hogy lássam, a pedagógusok munkaideje nem egyenlő a kötelező óraszámukkal. Azokra az órákra fel kell készülni, azokat a dolgozatokat össze kell állítani és ki kell javítani, a gyengébb gyerekekkel külön órákon kell foglalkozni (ingyen, mert az iskolák már nem fizetik a korrepetálásokat), el kell őket vinni színházba, kirándulni (ingyen, mert már erre sincs pénz) meg kell csinálni, részt kell venni néhány ünnepségen (többek között a városi "rendezésűeken" is) nem beszélve az értekezletekről, megbeszélésekről, stb... és nem említve az utóbbi időben igen erőteljesen megnövekedett adminisztrációs munkát. Ha elkezdjük kiszámolni, hogy egy pedagógusnak valójában mennyi a heti munkával töltött óraszáma... nagyon meglepő eredményeket kapnánk. Én látom, mert körülöttem elég sok még mindig a pedagógus, és én nagyon örülök, hogy másképp döntöttem és otthagytam a pályát. Amikor pedig ilyen véleményeket olvasok, az meg egyenesen elkeserít :(

princeps 2007.05.25. 20:34:49

Tetszik a téma! Úgyis mindjárt itt a pedagógusnap...
süti beállítások módosítása