CEGLÉD Virtual.huh - Josephin

Central Europe Gigantic LED Virtual Hogy világítsanak a fények. és látszódjon Cegléd – régebben, most, és ezután –, ahogyan még nem láttuk, csak tudjuk, van ilyen arca is.

Friss topikok

  • Cassivs: Engem tanít Lovas Ottó. Szaktársaim véleményét tolmácsolom, ami megegyezik az enyémmel. Zseniális ... (2011.12.05. 11:16) „Nehézlovasság”?
  • Radiusjan: Nem kell szeretni az igazat, a gyógyító, keserű orvosságot, a fájdalmas műtéteket sem,de el kell f... (2011.11.08. 00:27) Genetikus vagy csak átmeneti?
  • hawelka: @Nutella80: 1 év után kinek jut eszébe ...Ha valaki a jóságnak és szeretetnek csak egy morzsáját, ... (2011.10.11. 16:32) Elkezdődött a jövő!
  • Dzsonszi4: Mi volt a 168 órában? :P (2011.04.25. 11:27) Lovas Ottó tényleg sztár lett
  • Meggyvágó Madár: Üdv Mindenkinek! Gondoltam benézek, de halódik itt minden. Már nem is balos, hanem provinciális. O... (2010.11.17. 22:45) Magyar Nemzet kontra Pákozdi Sándor

Linkblog

Magyar karácsony

2009.12.19. 22:08 | CEG LED.huh - Josephin | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://josephin.blog.hu/api/trackback/id/tr781609918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CEG LED.huh - Josephin 2009.12.23. 22:46:12

Nagyon boldog, békés karácsonyt kívánok mindannyiótóknak!
Josephin

Nutella80 2009.12.27. 16:16:25

Kedves Josephin!

Kényszerű okok miatt nem voltam néhány napig gépközelben, de most én is boldog karácsonyt és boldog új évet kívánok Neked, ha ezt már a többiek nem tették meg. De gondolom ezen nem csodálkozol.
Üdv:
Nutella

Meggyvágó Madár 2009.12.27. 23:18:25

Barátaim!
Én sem voltam gépközelben, de ez nem azt jelenti, hogy azonos lennék Nutellával, vagy azt, hogy együtt lettünk volna. (ha-ha-ha)
Visszamenőlegesen is kívánok boldog Karácsonyt és előretekintve pedig sikeres, boldog, egészséges új évet!
Üdv.:
MM

Steve. 2009.12.28. 17:34:05

Kedves Barátaim!
Mivel én sem tudok mást írni, egy ideje korlátozva voltam mozgásomban, és megszólalásomban. Nos nehogy félre értsen valaki is nem voltam bebörtönözve!
Valójában, ha én átmegyek egy detektor kapun, mondjuk ruha nélkül, ( a látvány 18. év felett, és erős idegzetűeknek javasolt) az bizony szirénázni fog. Lényegében a térdeim fémmel és műanyaggal vannak feltöltve. Most adódott az a lehetőség, hogy részt vegyek rehabilitáción! Egy szervizen voltam. Tudatosan elzárkóztam minden technikai eszköztől, kivétel a telefonom.
Tudom faragatlan voltam, nem üzentem jó kívánságot senkinek sem Karácsonyra! Ezért elnézést!
Most mindenkinek munkájában,családjában, és mindenben ,boldog eredményes sikeres, sikerekkel teli új évet kívánok!
Steve!!!!!!!
süti beállítások módosítása