CEGLÉD Virtual.huh - Josephin

Central Europe Gigantic LED Virtual Hogy világítsanak a fények. és látszódjon Cegléd – régebben, most, és ezután –, ahogyan még nem láttuk, csak tudjuk, van ilyen arca is.

Friss topikok

  • Cassivs: Engem tanít Lovas Ottó. Szaktársaim véleményét tolmácsolom, ami megegyezik az enyémmel. Zseniális ... (2011.12.05. 11:16) „Nehézlovasság”?
  • Radiusjan: Nem kell szeretni az igazat, a gyógyító, keserű orvosságot, a fájdalmas műtéteket sem,de el kell f... (2011.11.08. 00:27) Genetikus vagy csak átmeneti?
  • hawelka: @Nutella80: 1 év után kinek jut eszébe ...Ha valaki a jóságnak és szeretetnek csak egy morzsáját, ... (2011.10.11. 16:32) Elkezdődött a jövő!
  • Dzsonszi4: Mi volt a 168 órában? :P (2011.04.25. 11:27) Lovas Ottó tényleg sztár lett
  • Meggyvágó Madár: Üdv Mindenkinek! Gondoltam benézek, de halódik itt minden. Már nem is balos, hanem provinciális. O... (2010.11.17. 22:45) Magyar Nemzet kontra Pákozdi Sándor

Linkblog

Orbán a költségvetés (és minden) ellen

2009.10.04. 18:55 | CEG LED.huh - Josephin | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://josephin.blog.hu/api/trackback/id/tr221427348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AishaGord 2009.10.05. 19:33:27

Orbán bizony csak egy dolog mellett száll síkra teljes „vállvetve” a pártjával: a hatalomért. No, meg a vele járó lóvéért.
El is képedtem egy kicsit azon, hogy a Parlament elé szerveznek tüntetést, mert az új költségvetés 120 milliárdot elvon az önkormányzatoktól. Ceglédre 450 millió esik, amelyből megcsinálták volna a benti strandot, nyilatkozta az alpolgármester.
Persze abból marhára nehéz strandot javítani, amit épp elvonnak, s mennyire érdekes, pontosan ebből az elvont négyszázötvenmillióból akartak renoválni.
Ha az összes önkormányzat felesleges kiadásait megvizsgálhatná valaki, kiderülne, nem 120 milliárdot lehetne elvonni, hanem legalább dupláját. Ugyan én is azt mondom, legjobb lenne, ha nem vonnának el semmit, de az is nyilvánvaló, költségvetés nélkül halott az ország. Akkor lesz igazán vége mindennek, ha nem lesz költségvetés.
Orbán – aki még soha nem hazudott, bár igazat is ritkán mond – ezt nagyon jól tudja. A költségvetés átmegy, tehát ez ismét a politikai píár egy újabb variációja választások előtt. Van azért némi hányingerem.
Ugyanúgy ki vagyok akadva a kórházak zöld zászlójától. Nézzétek meg az orvostársadalmat. Hivatalosan szinte úgy keresnek, mint a pedagógusok, közben meg a látszat egészen másról szól. Ügyeleti időben, kórházi eszközökkel magánrendelni a legjobb befektetés. Kevés orvost látok én éhezni.
Ennyi mára meg épp elég. Rohadtul dühös vagyok.
Üdv:
Aisha

Nutella80 2009.10.06. 21:56:48

Üdv Aisha!

Kemény vagy, nagyon, bár van igazságod. Én váltig azt állítom, ez egy megőrült ország. Ma néztem a Híradót, s megőrültem én is, hogy mi folyik, mi folyt a BKV-nál, miközben megint a kisemberek isszák meg a levét mindennek, hiszen az önkormányzatok, a kórházak, a bankok, mindenki áttestálja a veszteséget arra, aki fizet. Fizetni meg a kisember fog, mert be van szarva mindentől. Hogy miből? Az számomra rejtély, de fizetni fog.
Olvastam ezt a bizonyos VÁRVAG-os levelet. Kicsit indulatos volt a fickó, de sok mindent jelzett, hogy Cegléden sem fenékig tejfel az élet. Szántam rá időt, s megnéztem az összes elérhető szerződést, megbízást, megállapodást, s leesett az állam. Hol a picsában (már bocsánat) voltak eddig a képviselők? Kik a megbízók, aláírók? Ki az a marha, aki ennyit fizet ezeknek a vezetőknek, miközben a közalkalmazottak, a köztisztviselők annyit keresnek, amennyit.
Itt ez az ÖKOVIZES Varjú Tamás. Keressen 100 millát, de legalább hozzon hatmilliárdot a városnak. Ha nem, akkor mehet. Mert ez így csak lenyúlás. Ennyit én is tudnék néhány tízmillióért, ehhez nem kell nagy ész.
Az orvosokat meg hagyjuk! Abban teljesen igazad van.
Üdv:
Nutella

Meggyvágó Madár 2009.10.08. 23:46:55

Kedves Nutella és a Többiek!

Valóban elfoglalt vagyok, meg fáradt, de azárt figyelemmel követem az eseményeket és az írásokat. Csak lelkierőm nincs írni.
Mindíg zavar, ha valaki a "hatalomvágyat", mint olyat, pejoratív értelemben, negatív tulajdonságként hozza elő.
Szerintem a hatalmat igenis akarni kell, mert mindenfajta cselekvéshez szükséges a döntés lehetősége, ez pedig maga a hatalom. Az uralkodási vágy az, ami már beteges dolog lehet. Ezt azért nem hiszem, hogy rá lehet fogni Orbánra. De, ha lehet, az sem zavar. zavarjon mást.

Demagóg dolog az önkormányzatokat szapulni a felhasznált, elköltött pénzek miatt. Egyik sem jobb ebben a tekintetben a másiktól.
A korrupció az már sokkal komolyabb. Olyan szinteken és rétegekben hálózza be az egész életünket, hogy az már a normális rutinba épült be. Lehet, hogy demagóg, de igaz. Súlyosan igaz: számlát nem kérünk, nem adunk. sehol. Sőt! Az ügyvédek, az orvosok, a .... végtelen a sor, senki sem kér és ad számlát. "Csóri" vállalkozók vallanak be nevetséges összegeket adóként, és az APEH meg a valóban csórót cseszegeti. Ez egy ilyen világ.
Mi közalkalmazottak, meg köztisztviselők tartjuk el az országot. De csak azért, mert mi nem tudjuk lehazudni a csillagos eget.

Ilyenkor, persze, hogy mindenki lop. Legyen az önkormányzat, képviselő, közszférai dolgozó, vállalkozó. Senkinek a szemére nem lehet vetni semmit. (ez egy hülyén szerkesztett mondat, de már így marad)

Teljesen mindegy, hogy mi van, csak ez az ócska kommunista banda tűnjön már el!

Kedves Nutella!
Ezek voltak az én okos gondolataim, amit annyira hiányoltál! :D
Szélsőséges nézetek, nem is értek velük egyet! :D
További jó kedvet mindenkinek!
Üdv.:
MM

ui.: Ha kialszom majd magamat, akkor azért írok mást is.

Steve. 2009.10.11. 00:40:16

Kedves Megyvágó !
Először is piszkosul nagyképű, és demagóg vagy! Ne hidd, hogy a következő önkormányzat , és kormány csak azért nem fog pillanatok alatt jólétet teremteni, mert szerinted a kommunisták mindent elloptak! A jobboldal pontosan oly mértékben gyarapodott, mint a többi parlamenti párt! A módszereik sem voltak különbek! Lehet, hogy ezek ócskák, de akik utánuk jönnek, még ócskábbak lesznek! Ne bízd el magad, ne hidd el, hogy az országot a közalkalmazottak, és köztisztviselők tartják el! Őket is valakinek el kell tartaniuk! Nem gondoltál még arra, hogy az egyszerű kétkezi munkások keresik meg a ti munkabéretek is! Csak annyi, bemutatom neked 2005. 09. havi bérlapom kivonatát. Ez persze ne 168-órát tükröz, hanem amennyit a természetes lojalitást elvártó tőkés megkívánt. Jelzem a munkám fele szellemi tevékenység, a másik fele meg fizikai.
Tehát:: bruttó 393678 ft.
nettó 215193 ft
a munkáltatónak kerültem ebben hónapban
507844ft.
mert a munkáltató fizetett utánam még járulékot
114167ft
tehát összesen befizetésre került az államnak
292651ft.
Ebből mi is derül ki, a valós értékem kb 43%-át kaptam kézhez!
Ezek után ne mond, hogy ti tartjátok el az országot! Nekem ez nem volt egy kiugró hónap, csak egy átlagos!
Nem gondolod a hatalomvágy mégis negatív, a szolgálat is nagyon sok döntésre késztet! A hatalom egyes emberek eszét elveszi, a valóságot megváltoztatja, ami valami köddé tűnik. Ez olyan mint a mesében: tükröm-tükröm mondd meg nékem....
Sajnos mi most erre készülünk. Csak van sok süket agy mosott,aki még hisz a mesékben!

Üdv: Steve!!!!

Nutella80 2009.10.11. 19:38:54

Üdv Fiúk!
Úgy látom, kellően összevitatkoztatok. Végre valami. Hiányollak Benneteket, nem szeretem, mikor csöndben vagytok, mert én úgy látom, szinte csak mi maradtunk, bár lehet, sokan vagyunk, csak a többi kuka.
Kedves Meggyvágó Barátom!
Már annyiszor beszéltünk erről az erőteljes kommunista-ellenességedről, nem kezdem újra. Elfogult vagy, abban meg azért nincs igazad, hogy a közalkalmazottak és a köztisztviselők tartják el az országot. Ennél szerintem bővebb a kör, még akkor is, ha abban igazad van, hogy az APEH (vagy inkább az adójogszabályok) támogatják az ügyeskedőket.
Az meg végképp nem demagóg dolog, ha valaki véleményt mond az önkormányzatokról, főleg arról, amelyiket ismeri.
Már a nyilvánosság előtt is zajlik a dolgok feszegetése, és én azt hiszem, joggal. Az sose volt mentség, hogy más is ezt csinálja, mint ahogy az sem, hogy az egyik párt ezt csinálta, akkor mi is csinálhatjuk.
Kedves Steve Barátom! Neked igazad van sok mindenben, amit leírsz, ez az önkormányzat is osztogat és fosztogat, mint a többi. Miért lenne ez másképp itt, mint máshol, hiába nyilatkozta a Panorámának Földi Laci, hogy az országos botrányok nem érnek idáig. Az üvegzseb kapcsán most sok minden kiderült, kár lenne tagadni, s az is nyilvánvaló, ez a jéghegy csúcsa. Hogy mi volt a közbeszerzéseknél, mi volt az előző önkormányzat alatt, nyilván soha nem tudjuk meg, hacsak nem derülnek ki újabb dolgok, nem lesz egy-két újabb merész ember, mint ez a Petrényi.
Majd meglátjuk.
Üdv:
Nutella

Meggyvágó Madár 2009.10.12. 19:31:22

Kedves Steve, Nutella!
Igazatok van, nem pontosan fogalmaztam. Arra akartam utalni, hogy a bérből és fizetésből élők, plusz Steve tartják el az országot!
(Kedves Steve! Érzem én, hogy nem igazán találtad meg a humorérzékedet, de ne csüggedj, visszajön az nemsokára! Ettől függetlenül nem értem minden gondolatodat.)

Nutella!
Egyetértek Veled, nem demagóg dolog, ha valaki véleményt mond az önkormányzatokról. Azon pedig nem igazán tudok és akarok változtatni, hogy szeretném már letűntnek látni, illetve nem látni ezt az egész "balos" bandát. De valóban, erről nem érdemes vitát nyitni.

Lassan újra dübörög a gazdaság! Elkezdődött a kampány: jövőre még nem nagyon, no, de aztán szárnyalni fog a magyar növekedés! Már hallani az új idők dalait! Ennyit a mosott agyakról Steve! És ezt is sokan benyalják majd.
Üdv.:
MM

Steve. 2009.10.12. 21:38:56

Kedves Meggyvágó Madár!
Félre értettél, nem magam akartam kiemelni, csupán azt szerettem volna bemutatni tételesen, hogy a bérből és fizetésből élők milyen mértékben járulnak hozzá az ingyenélők eltartásához. Te is minden hónapban leteszed jövedelmed több mint 50%-át. Láttam és tudom, hogy milyen a magyar magánvállalkozók világa! Ő nem dolgozik a felesége sem.A napi elfoglaltság a terepjáróval autózgatni játék gépezni! Az alkalmazottak meg eltartják őket! Tudsz nekem olyant mutatni ahol az emberek nem minimálbéren vannak jelentve? De ő is meg család is.Ismereteim szerint a kifizetések fele zsebből megy. Így nincs adó! Az új idők új dalai hamisan szólnak. A gazdaság nem dübörög, ( talán mamuszban jön). Nem vagyok híve a durva kifejezéseknek, talán túlléptem magamon veled kapcsolatba, ezért elnézést kérek!
Még valamit!
Küldtem neked egy képet, nem kaptad meg!
Üdv.: Steve!!!!!!

Meggyvágó Madár 2009.10.13. 20:19:36

Kedves Steve!
Egyáltalán nincs miért elnézést kérned! A vita hevében van úgy, hogy elküldjük egymást erre-arra. Nincs gond.
Sajnos úgy van ahogyan mondod. Mi minden jövedelmünkből adózunk, de az igazán nagy adók kint maradnak a vállalkozóknál, az orvosoknál, az ügyvédeknél, és természetesen a megkenteknél.

Ennél azért izgalmasabb és szórakoztatóbb, hogy beindult a kampány jobbról is és balról is. Persze, már hét éve tart!

üdv.:
MM

Meggyvágó Madár 2009.10.13. 20:22:52

Steve!
Nem kaptam képet. Küldjed a meggyvago@freemailra, aztán üzenj itt, mert nem szoktam megnézni az oda érkező dolgokat, csak a regisztrációhoz kellett.

A többiektől bocs. a privát üzenetért, bár a személyesen nekem szóló "búsbaküldést", oda lehet írni.!
MM
süti beállítások módosítása