CEGLÉD Virtual.huh - Josephin

Central Europe Gigantic LED Virtual Hogy világítsanak a fények. és látszódjon Cegléd – régebben, most, és ezután –, ahogyan még nem láttuk, csak tudjuk, van ilyen arca is.

Friss topikok

  • Cassivs: Engem tanít Lovas Ottó. Szaktársaim véleményét tolmácsolom, ami megegyezik az enyémmel. Zseniális ... (2011.12.05. 11:16) „Nehézlovasság”?
  • Radiusjan: Nem kell szeretni az igazat, a gyógyító, keserű orvosságot, a fájdalmas műtéteket sem,de el kell f... (2011.11.08. 00:27) Genetikus vagy csak átmeneti?
  • hawelka: @Nutella80: 1 év után kinek jut eszébe ...Ha valaki a jóságnak és szeretetnek csak egy morzsáját, ... (2011.10.11. 16:32) Elkezdődött a jövő!
  • Dzsonszi4: Mi volt a 168 órában? :P (2011.04.25. 11:27) Lovas Ottó tényleg sztár lett
  • Meggyvágó Madár: Üdv Mindenkinek! Gondoltam benézek, de halódik itt minden. Már nem is balos, hanem provinciális. O... (2010.11.17. 22:45) Magyar Nemzet kontra Pákozdi Sándor

Linkblog

„Csöndes”, barna eső...

2009.07.11. 11:51 | CEG LED.huh - Josephin | 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://josephin.blog.hu/api/trackback/id/tr241240125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lexx5 2009.07.11. 14:16:44

Kedves MM!
Talán,ha kifejtenéd,hogy miért jobb,ha a nácik benn vannak a parlamentben,a szadesz meg a szocik nem,vagy minél kevesebben.
Magad írtad,ha jól értem,hogy nincs mögöttük tartalom,így nem igazán értem,miért jó,ha benn vannak,ha csak azért nem,mert a jelenlegi OGY-ben tényleg nincs sok tartalom.Így aztán jó hosszú időre prolongálva lesz a tartalomnélküliség a politikában.
Én sem értek egyet azokkal,akik lecsürhézik a Jobbikot,fogalmazzunk árnyaltabban,én ezért használom a náci megjelölést.Vannak dolgok amiket a nevükön kell nevezni,mert különben magunk is elhisszük,hogy a sz...ból egyszer palacsinta lesz.Persze "neves" értelmiségiekkel lehet takarózni,de
egyrészt nem tudom,hogy mitől vagy kitől nevesek,másrészt mondjuk Kádár rendszere is többek között azért maradhatott fenn sokáig,mert "neves" értelmiségiek támogatták.Szóval ez nem lehet mérvadó.
Más.Szocisnak mondod Aisha véleményét OV-ról,nos szerintem
a Tiéd meg fideszes,de ezt nem bántólag mondom.Hol van már a szadeszos vagy szocis médiatúlsuly,ha egyáltalán létezett,gondolj csak HÍR TV-re,ECHO TV-re,különböző rádiókra,napi és hetilapokra.Én sem szeretem persze,ha a Fideszt vagy OV-t úgy állítják be,mint akik nem a demokrácia,hanem mondjuk a felvilágosult abszolutizmus hívei.
Szóval ez marhaság.Úgy látszik eljutottam oda,amit soha nem képzeltem magamról.Reménykedem abban,hogy a következő választásokon a Fidesz abszolut többséget szerez.Így elkerülhető lenne,hogy a vélhetően bejutó/remélem minél kevesebb/nácikkal koalíciót kössön.A többi párt jelenleg nem létezik ugyanis,ha valaki nem tudná.Ez van.
Kedves Nutella!Majd meglátjuk mi lesz,én persze született kételkedő vagyok.Vagy nem?

üdv:Lexx

Meggyvágó Madár 2009.07.11. 21:51:23

Kedves Lexx!
Figyelmedbe ajánlom OV mai nyilatkozatát, miszerint a következő választás után nem lesz a kormányban sem Jobbikos, sem szoci.
A médiában túlsúlyban vannak a baloldalt képviselők. Ha a másik oldalt a HírTv és az Echo, meg a Magyar Nemzet és a Magyar Hírlap képviseli, akkor Ti is belátjátok az igazamat.

Nem tudom a rendőrség miért nem zavarta szét a Gárdát, amikor az árvíznél a homokzsákokat pakolta, vagy amikor vért adtak ugyanabban az elrettentő egyenruhában. Miért kelt félelmet egy masírozó egyenruhás tömeg és miért nem a homokosok gusztustalan, minden jóérzést, jóízlést sértő felvonulása. Az, hogy mit fogalmaznak meg, az más kérdés. Szerintem olyan dolgokat, amiket mindenki kimond, de nyilvánosan kínosan kerül.
Lerágtuk ezt acsontot az elmúlt évben, de itt is szemérmesen hallgatunk arról, hogy az országot már cigány országként nevezik nyugaton. És nem egy "ősi kultúra" elismeréseként. Erre nem ad választ senki, csak a Jobbik. Igaz sajátosat. Házon belül pedig az ország többsége egyetért velük.
Ez a gond, ez a képmutató megnyilvánulás.

Hogy mi lesz a választások után?
Igazi balos nézet az, hogy semmi sem változik majd.
Valószínűleg a szart vissza kellene lapátolni a lóba, vagyis rendet tenni 8 év pusztítás után. Természetesen lehet majd köpködni, meg mutogatni, de tudomásul kell majd venni, hogy nem 2002-t és nem 2006-ot írunk. Vagyis nem azokról az alapokról indulunk, hanem talán 1990-esről. Szomorú, de lehet, hogy a rendbetételhez valóban kétharmados többség kell, pedig a hatalom kontrolljához az nem jó. Nem lesz erős ellenzék, de remélem nem lesz sunyi kormánypárti ellenzék sem.

A Jobbik bejutásától pedig azért nem félek, mert ha bejut 15 %-kal, az azt jelenti, hogy a választók tizenöt százaléka akarta így. Aki a matematikában járatos, az kiszámolhatja, hogy ha a Fidesz szavazóbázisa növekedett és a baloldalé csökkent, akkor valószínű, hogy a balodaliak mentek át a Jobbikba. Vagy a közömbösek. Mindenesetre ezt a szoci-szadesz-madöf koalíciónak lehet köszönni. Ez a kormányzás és politizálás váltja ki az emberekből a tömeges radikalizálódást.
Ha Jobbik náci, akkor az országban nagyon sok náci van, mert mindenütt - no, természetesen nem nyilvánosan - ezeket a nézeteket lehet hallani az emberektől. Halljatok és lássatok!
Ez nem nácizmus, hanem a tökök megtelése azzal, hogy egy agresszív és lumpen réteg terrorizálja a többségi társadalmat. Persze, hogy kivált szélsőséges és elítélendő cselekményeket. De itt nem azt kellene alapul venni, hogy mit vált ki. Az ok és okozat elemzése hiányzik. Nos, hát ezért erősödik a Jobbik, és ezekre nem ad válszt egyik oldal sem. De attól, hogy erre nem ad válszt a Fidesz sem, attól még nem azonos a másik oldallal. Nálunk pedig ez megy a baloldali sajtónak és politikai elemzőknek: összemosni dolgokat. Megtanitották ezt Aczélék rendesen.

Azt gondolom, hogy nem ártott volna húsz évvel ezelőtt eltiltani minden volt komcsi veztetőt az öntisztulás érdekében. Nyolcvan évre nem titkosítani kellett volna, hanem törvényen kívül helyezni minden volt kommunista pártra épülő mozgalmat és pártot. Talán akkor az agyak kimosódtak volna és ez a csürhe nem rombolt volna ilyen sokáig gazdaságilag és ideológiailag.

Visszatérve a ""Csöndes", barna eső..." felcímre. Ez butaság. Az országban nem tömeges a Gárda. Soroljunk olyan agrsszív és megbocsáthatatlan cselekményeket, amit a Gárda tett. Én nem tudok.

Üdv.:
MM

Lexx5 2009.07.12. 10:26:55

Kedves MM!
Olvastam OV nyilatkozatát,örülök ennek,de a pontosság kedvéért hozzátenném,hogy azt is mondta,ha Ő lesz a miniszterelnök.Tudjuk,hogy a politikában sok minden megtörténhet,még az is,hogy nem OV,hanem mondjuk Kósa vagy más fideszes főember lesz a miniszterelnök,és akkor sem lesz jobbikos a kormányban?Egyértelmű és folyamatos elhatárolódás kellene a Fidesz részéről,de ez sajnos hiányzik.
Azt gondolom,hogy egy egyenruhás masírozó tömeg egy civilben mindig félelmet kelt,pláne,ha az egyenruha bűzlik a barna fostól,még ha fekete is,nem is beszélve arról,ha tömeg folyamatosan skandálja,kiírja transzparensekre a hol rejtett,hol nyílt,hol eufemizáló uszító,rasszista kifejezéseket.A homokosok felvonulása sértheti a jó ízlést,de ez egy más kategória,félelmet nem kelt.
Nem tudom hol olvastad,hogy országunkat nyugaton cigányországnak neveznék,talán,ha a forrást megjelölnéd,úgy hiteles lehetne.Mindenesetre azon nem gondolkodtál még el,hogy nem igazán jó az,ha az "ősi kultúrát" ilyen fazonok képviselik?Vagy szerinted ez lenne az "ősi kultúra",amit a Jobbik képvisel?Kötve hiszem.ifj.Hegedűs,Für Lala,dr.Morvai képviselőasszony,Vona tanár úr.Ők lennének a vezető értelmiségiek?No comment!
Minden volt komcsi vezetőt el kellett volna tiltani húsz évvel ezelőtt,írtad fent.OK.Aber,mi van Pozsgayval,Szűrössel?Csak a kommunista pártra épülő mozgalmat és pártot kellett volna törvényen kívül helyezni/???/,vagy minden szélsőséget,beleértve a nyilasokat is?
Szóval a "Csöndes",barna eső... felcím nem butaság.Azok a lányok és fiúk pedig akik a gátra akarnak menni,vért akarnak adni,nyugodtan megtehetik gárdaalakzat,pártutasítás nélkül is,csak úgy,önkéntesen.Mert,ha egyszer jön a víz,és nincs gát,abból baj lehet.Megmondta ezt már Pelikán József.

üdv:Lexx

Meggyvágó Madár 2009.07.12. 11:40:47

Kedves Lexx!
Egyetértünk: a masírozó tömeg félelmet kelt. És provokál. Például akkor, amikor nemzeti ünnepek alkalmával félnek nagyjaink az ő népüktől és rohamosztagokkal és kordonokkal veszik magukat körül.

A homokosok felvonulása azért félelemkeltő, mert a felnövekvő ifjúság mintát talál magának és ezt követheti. Nem a devianciát kellene reklámozni, ráadásul úgy, hogy mások vallási, erkölcsi,...stb. érzését sérti.

A cigányország kifejezést egy holland weboldalon olvastam, megkeresem és ide idézem majd. Nem biztos, hogy rábukkanok, és akkor hiteletelen maradok. Az ősi kultúrát a cigány ősi kultúrára értettem.

A neves értelmiégiek - a Magyarok Szövetsége mozgalom tagjai - megtalálhatók a Jobbik holdudvarában. A szavazók 15 %-a szerintetek mind csürhe?

Természetesen minden szélsőséges csoportot törvényen kívül kell helyezni, de a cselekedeteket kell megítélni. A rendszerváltáskor a kommunistákról kellett volna dönteni, mert így a nyakunkon maradtak és elmaradt a megtisztulás.

Azt gondolom, hogy mindennap hülyeség elhatárolódni. értelmes emberek, pártok egyszer is fölfogják. Mozgalmak és pártok pedig minden oldalon szerveznek jótékony, hasznos programokat. Ennek örülni kell és nem hátsó szándékokat keresni.
Nálunk az iskolában a Táncsics Alapítvány vitt el 6-8 gyereket karácsonyi programra. Fel sem merült bennem, hogy lefújjam, mert tudom, hogy a gyerekek nagy ívben sz...k rá, hogy kik szervezik, csak örültek.

Üdv:
MM

Nutella80 2009.07.12. 12:53:07

Kedves Meggyvágó Barátom!
Bámulom a hitedet és a naivitásodat. Boldog ember lehetsz!
Már annyiszor megbeszéltük ezt, ha én lennék hatalmon, én sem tűrném, hogy a „csürhe” például tévészákházat ostromoljon. Nem a véleménynyilvánítás szabadságával van a baj, hanem a mikéntjével.Valóban nem a devianciát kellene reklámozni, egyetértünk, de ez épp úgy igaz a homokosokra, mint a Kossuth téren üvöltöző nagy magyarokra.
Lehet kommunistázni, lett volna lehetősége minden eddigi kormánynak elintézni a kommunistákat, megnyitni a levéltárakat, lezárni a besúgók ügyét, egyik sem tette.
A szélsőség veszélyes, legyen bármely okból, bármely oldalon, bárhogyan.
Orbán beszéde meg rossz ízű üzenet. Megértük az egypártrendszert, szerintem mindannyian. Nem volt jó. Orbánt ismerve meg főleg nem lesz jó. De hidd azt, hogy jó lesz. S mindezzel nem a kommunistákat védem, remélem, annyira ismersz.
Üdv:
Nutella

AishaGord 2009.07.12. 21:10:37

Kedves Meggyvágó!
Nutellának igaza van, nagy a Te hited, és a naivitásod. Persze ez is valami.
OV nyilatkozatát én is hallottam, de szerintem lényeges eleme az, hogy ő már egypólusúnak képzeli el a következő Parlamentet. Ezt már ismerjük onnan, amikor 1998-2002 között valamikor azt mondta, hogy ellenzék nélkül is működhet az Országgyűlés. A tényeket mindenki ismeri.
Én örülnék, ha Kósa lenne a miniszterelnök, de OV-nek még mindig fontos a hatalom. A következő négy év elég lesz neki arra, hogy valamikor örökös köztársasági elnökként vonuljon be a magyar történelembe. Így is lehet.
Én egyébként azt gondolom, mindennap el kell határolódni attól, ami rossz, negatív, emberi méltóságot sért. Tanítványaimnak sem mondhatom egyik nap, hogy ezt ne tedd, másnap meg észre sem veszem a dolgot. A következetességhez tisztesség kell, akkor is, ha nem tetszik ez a másik félnek, de ahhoz, hogy megérthessük egymást, minimum partnernek kell tekinteni. A Fidesz csak önmaga partnere kíván lenni, s ezzel sem mondok újat.
Legvégül csatlakozom én is Nutellához, bár engem Te nem ismersz: fentieket nem az MSZP védelmében mondtam el, írtam le.
Josephinnek sajnos igaza van, a csöndes barna eső veszélyes, nem önmagában, nem nemzetrengető, viszont az emberek érzelmeire képes hatni, rendet ígér, miközben káoszt teremt. Azért nagyon veszélyes, mert csak egyféle véleményt képes elfogadni, a sajátjáét. S ebből a szempontból már OV is esőáztatta. Már régóta.
A melegek felvonulásával kapcsolatban egyetértek Veled, de az inkább gyomorforgató, mint félelemkeltő. Ebben meg Lexxnek van igaza.
De ettől nincs harag.
Csókollak:
Aisha

Meggyvágó Madár 2009.07.13. 14:44:13

Barátaim!
Nem hiszem, hogy naiv lennék. Szerintem Ti vagytok megdolgozva. de ez nem baj, ettől kerek a világ. Van aki a Mikulást várja, van aki a Télapót.
Alapvetően mást gondolunk a világról, ezért nem érdemes meggyőződésekről vitatkozni.

Azt, hogy mit mond, vagy gondol Josephin, régóta nem tudjuk, mert csak ül a tojásain és költögeti. Meg "jelentőségteljes" címeket ír. Nem értem. nem volna veszélyes az az eső, ha tudna valaki hatni a fiatalokra, meg azokra akik rájuk szavaznak. Tessék meggyőzni őket. lefasiztázással nem lehet. Meg esőáztatta OV-nal sem. Ezt már nem használja a szoci sajtó sem.
Nem gondolom, hogy minden pillanatban el kell határolódni. Ez rossz üzenet, mert azt sejtetné, hogy lám-lám mégis lehetett valami.
Bár lassan, tagoltan, hogy mindenki megértse...

Annak viszont örülök, hogy a szadesz megszűnik. A legkártékonyabb párt volt a rendszerváltás utáni időszakban. Nem kár értük. Ilyen liberális pártra nincs szükség.

Továbbra is vallom, hogy OV a legtehetségesebb politikus a mai időkben. Kár, hogy a balos médiának bedőltök.
Nem baj.

Az viszont baj, hogy a kommunisták még mindíg itt vannak, beépültek, bebetonozódtak mindenhová. Hosszú évtizedek telnek majd el, amikor ki lehet tisztítani a fejekből és a közéletből ezt az eszmét.
másképp látjuk a világot, de nem biztos, hogy az a tutti, amit ti láttok. Bizony annak is meg van az esélye, hogy nem az amit én.
Akár télapó, akár Mikulás. Mindegy. Csak kapjon mindenki csomagot. Vagy virgácsot.
Üdv.:
MM

Meggyvágó Madár 2009.07.13. 14:45:31

Josephinnek üzenem, hogy a "Csöndes, vörös esőtől" is lehetett volna óvni mindenkit. Ez így egyoldalú.

Nutella80 2009.07.13. 20:00:59

Drága Meggyvágó Barátom!
Sok mindenben egyetértettünk mi már, mióta blog a blog, de most nagyon erős lett a hited. Kívánom, hogy legyen igazad, s én, az örök kételkedő hajtsak előtted fejet.
Én már öreg vagyok ahhoz, hogy „megdolgozott” legyek, ha eddig nem sikerült megdolgozni se a vörös esőnek, se a barnának, se a többinek, akkor talán már ezután sem sikerül, de vitatkoznék Veled, nem is azért, mert mindenáron azt akarom, hogy nekem legyen igazam, hanem mert most nem értek mindenben egyet Veled.
OV tehetséges politikus, sőt, én azt mondom, aki odakerül, már többnyire tehetséges, legalábbis valamiben, de az utóbbi bejegyzéseidből úgy tűnt számomra, nem szemléled mostanában józan bölcsességgel a világot, mint tetted eddig, hanem eufóriád kissé elragadtat.
Ezekről a bebetonozódott kommunistákról az a véleményem, ha az MSZP kispadjait koptatják, akkor azt mondom rájuk, legalább kitartanak a zászló alatt, de azok a kommunisták, akik szívet, lelket, zászlót cseréltek, és sokszor mint szörnyű nagy kommunista-ellenesek, és hívő keresztények, és meggyőződéses jobboldaliak lettek... no ezekkel nekem tele van a tököm. Nem dőlök én be semmilyen balos médiának, olvasom ezt is, meg azt is, a 168 órát, HVG-t, Magyar Narancsot, Népszabadságot magamtól, a Magyar Nemzetet, Demokratát, Heti választ meg szeretett apósom által, közreműködésével, tehát elég tájékozott vagyok mindenoldali média terén. Tehát ezt ne mondd nekem, hogy bedőlök a médiának. Én már, kedves Barátom, már senkinek, se Bajnainak, se Orbánnak, se Vonának.
Jól írod, van akinek Mikulás, van akinek Télapó, van akinek meg egyik sem. S örülök annak, hogy mindannyiunknak megadod a tévedés esélyét, még magadnak is. Ezt a gondolkodást szeretném én látni fentebb is.
Én sem sajnálom a szadeszt, de a normális liberalizmust igen. Ma majdnem lehánytam a Ceglédi Hírmondót, amiben Dr. Csáky, meg Doktor Czinege nyilatkozott. Hát ilyen képviselők kellenek nekünk? Bár inkább ők, mint a Korondi Miki.
Hallom a hírekben, Dr. Morvai már készül az EU-ba, dévédéket fog osztogatni az ottani képviselőknek, hogy Magyarországon milyen rendőrállam, miféle terror folyik itt, milyen kíméletlenül bánnak a tüntetőkkel. Neki nincs otthon televíziója? CNN, BBC és egyéb csatornákkal? Ugyan melyik európai országban tűrik a gyújtogatást, a fosztogatást, a randalírozást? Kedves Barátom! Mondd meg!
Üdvözlettel:
Nutella

Steve. 2009.07.13. 22:35:51

Kedves Meggyvágó Madár!
Talán vitatkozom veled, mert szerintem eljött az idő az elhatárolódásra!
Szerinted azok, akik erre az oldalra írnak, megdolgozottak,még lehet az is, hogy a hülye bogár megcsípta őket! Az igazság ,a (valódi) igazság, letéteményese te vagy. Ezt talán tényekkel kellene megtámogatni! Ez olyan,mint ha valaki azt mondaná, hogy életében csak egyszer tévedett, akkor amikor azt hitte, hogy nincs igaza!
Írsz a meggyőzésről adott a lehetőség mindenki számára, így neked is.
MM! Mondd meg nekem kire nincs szükség kik azok akiknek nem kellene lenni? Ahogy írod SZDSZ, MSZP, MDF. Mi legyen azokkal az emberekkel, akik ezeknek a pártoknak a szimpatizánsai?
"A kommunisták még itt vannak!" Nos hova akarod tenni őket, a cigányok,zsidók,homokosok közé? Csak ennyire vagy toleráns? Vannak olyan eszmék melyek évezredek óta élnek! Mit akarsz sariját?
Nos arról amit olvasgattam az elmúlt két hétben.
Nagyon ne bízd el magad a Jobbik szerint te pont olyan elfogadhatatlan ember vagy mint én.
Vona (Zázrivecz) Gábor szerint ma Mo-n van egy nemzeti oldal, meg az ellenség. Tehát van 14% hazafi, meg 86% ellenség. Te hová tartozol? Aki nem hazafi az mehet majd a számon kérőszék elé! mindenki el fog számolni! Vajon mindenki? Jön kőrkörös Lajos bá', aki megmondja a tutit, úgy valahogy száz év eltéréssel! Pörzse Sanya: Ha száz fiam lenne, akkor mind gárdista lenne. A Kapitány:A szent turul majd a hátába mélyeszti karmát..... Szerinted ez nem bohózat,az csak véresen komoly. A tudatlan és erőszakos emberek jellemzője a szélsőséges eszmék követése. Ezeknek az embereknek nem volt sikerélménye az életbe! ez olyan,mint Jehova Tanúi összejövetelnek, a feladott kérdésen addig vitatkozna, míg mindenkinek igaza lesz. Öttől kilencvenötig csinálhatnak magukból majmot, holott alapszabálya ezt tiltja.
Olvasd el Morvai K. és Vona G. önéletrajzát, melyek az EU. választásokra készültek. Igen tanulságos történetek.Azt még nem is írtam Vona jelenleg termék menedzser!
56-os gárdista: Ti vagytok 56 értékeinek megőrzői és továbbvivői! Persze a Prónai, és Francia-Kis Mihály századokkal!
MM. nem gondolod ha a Jobbik bezáratja a TV2. az RTL klub csatornáit, akkor miért ne tehetné meg a HÍR TV, az ECHÓ csatornákkal az MN, MH, Demokrata, Heti Válasz újságokkal?
Naiv ember vagy, mi ez ha nem a nemzeti szocializmus iránya! Te ebben szeretnél élni,gyönyörűen lobogjon a kakastoll a csendőrök kalapján! Hidd el nem fog tetszeni nekik a nagy képességű OV. sem, és a kiváló úttörő KL. sem.
Én félek egy polgárháborútól, erről már régebben is írtam. Félek attól, hogy kiutálnak minket az EU-ból. Már a Jobbikot minden frakcióból kiutálták ! Sajnos a tömeg meg egy agyatlan massza, mindig arra halad, ahol többet ígérnek neki
Tisztelettel, elnézést, ha megbántottalak Üdv Steve!!!
süti beállítások módosítása