CEGLÉD Virtual.huh - Josephin

Central Europe Gigantic LED Virtual Hogy világítsanak a fények. és látszódjon Cegléd – régebben, most, és ezután –, ahogyan még nem láttuk, csak tudjuk, van ilyen arca is.

Friss topikok

  • Cassivs: Engem tanít Lovas Ottó. Szaktársaim véleményét tolmácsolom, ami megegyezik az enyémmel. Zseniális ... (2011.12.05. 11:16) „Nehézlovasság”?
  • Radiusjan: Nem kell szeretni az igazat, a gyógyító, keserű orvosságot, a fájdalmas műtéteket sem,de el kell f... (2011.11.08. 00:27) Genetikus vagy csak átmeneti?
  • hawelka: @Nutella80: 1 év után kinek jut eszébe ...Ha valaki a jóságnak és szeretetnek csak egy morzsáját, ... (2011.10.11. 16:32) Elkezdődött a jövő!
  • Dzsonszi4: Mi volt a 168 órában? :P (2011.04.25. 11:27) Lovas Ottó tényleg sztár lett
  • Meggyvágó Madár: Üdv Mindenkinek! Gondoltam benézek, de halódik itt minden. Már nem is balos, hanem provinciális. O... (2010.11.17. 22:45) Magyar Nemzet kontra Pákozdi Sándor

Linkblog

Egy csöndes, visszafogott nap

2007.06.28. 18:02 | CEG LED.huh - Josephin | 1 komment

A tegnapi Baksáné-alterego kicsit elgondolkodtatott, vajon meddig mennek el emberek saját igazuk védelmében. Van-e egyáltalán határ? Mondhatja-e bárki, a másiknak van igaza, s nem nekem, vagy fordítva, amikor eléggé nem egyenes eszközökkel működik olykor a blogon némely hozzászólás.

Időközönként a lelkes „ellenzékiek” eltűnnek, aztán visszatérnek. Talán más néven, de hasonló stílussal. (Azért örülök, hogy a sértődékenység múlandó!) A blog feladatáról már annyi hozzászólás, vélekedés érkezett, megszámolni sem tudnám, de még mindig nem tudom, tényleg mi is a feladata. Olykor én is elvesztem a türelmemet, leginkább akkor, amikor úgy tűnik, a hozzászólók nem értik, miről is beszélek, mintha nem is a szépséges magyar nyelv szavait próbálnám egymás mellé rakosgatni. Így tudom. Ez nem mindig tetszik, az is igaz, dehát a blog nyílt. Viszont döbbentes élmény számomra, hogy mennyire kevés a hozzászóló, s mennyire sok a  látogató, a „csak” olvasó, akiknek nyilván van véleményük, ám – különféle okok  miatt – nem mondják el.

Nem szeretném „osztani az észt”. Sokkal jobban élvezném azt az állapotot, ha én is egyszerű hozzászóló lehetnék, ha csak az újabb és újabb témákat kellene feltennem a blogra, s ha nem nekem kellene mindig megválaszolnom mindent, mintha én annak fényében tetszelegnék, hogy mindent tudok. Sajnos nem, bár a háttérben kapom rendesen az eligazításokat, hasonló módon és stílusban, mint a blogon, bár sokan egyszerűen csak információkat közölnek, s nem tesznek többet. De ez a legfontosabb, az információk áramoltatása.

Nem olyan régen beszélgettem egy hölggyel, s ő mondta, a közélet nyilvános része és a valóság között óriási a különbség. Sós Jánost hozta fel példának, aki valamivel több, mint két cikluson keresztül volt polgármester. A polgármestereket azért annyira nem fizetik meg jól, hogy a Budai úti strandnál, Szolnokon tudjon belőle házat építeni (a szolnoki alatt legalább öt kacsaláb van, s ez tényleg nem pletyka), ráadásul Balatonföldváron vagy hol egy százhetven négyzetméteres nyaralóra is fussa még. A lelépési díjból meg új autó is került...

Szóval ez karrier, tehát senki ne is mondja, hogy a politika nem jól fizet, tehát van „értelme” politizálni. Ha megélhetési politikusnak titulálnánk őket, akkor se nagyon sértődhetnének meg. S akor még csak a Sós Jánosról beszéltünk, hol a többi!

Közben olvasom az új hozzászólást, ki is a Csuti Emese. Legyen igaza a hozzászólónak. Én a Csuti Emesét nem ismerem, de a Réthi Marit igen. Az előbbi még nem bizonyított (bár őszintén mondom, legyen igaza a hozzászólónak, s tényleg menjenek jól a dolgok a Kereskedelmiben), de RM már bizonyított, sajnos.

Tehát ez ma ilyen nap, csöndes, visszafogott. Közelít a hétvége. Már nagyon várom. Fáradt vagyok. Kovács Gábor is jelentkezhetne már. Kíváncsiak vagyunk.

Josephin

 

A bejegyzés trackback címe:

https://josephin.blog.hu/api/trackback/id/tr64107899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ceglédnek - Ceglédről - SalvadorD 2007.06.29. 15:17:56

Én azért sajnálom és szégyellem, hogy itt tartunk. Ennyi a véleményünk, s még mi akarunk demokráciát? Na ne vicceljetek!
Nem voltam itthon néhány hétig, s megállt az élet? Nem nélkülem, nem erre gondoltam. Servatius, Te egy értelmes pasi vagy! Ne viccelj már! Olvastam az összes bejegyzést. Apa, most Neked kellene valami értelmes választ adnod, mert most Te beszéltél mellé.
Hát ez szép. Nagyon szép.
Salvador
süti beállítások módosítása