CEGLÉD Virtual.huh - Josephin

Central Europe Gigantic LED Virtual Hogy világítsanak a fények. és látszódjon Cegléd – régebben, most, és ezután –, ahogyan még nem láttuk, csak tudjuk, van ilyen arca is.

Friss topikok

  • Cassivs: Engem tanít Lovas Ottó. Szaktársaim véleményét tolmácsolom, ami megegyezik az enyémmel. Zseniális ... (2011.12.05. 11:16) „Nehézlovasság”?
  • Radiusjan: Nem kell szeretni az igazat, a gyógyító, keserű orvosságot, a fájdalmas műtéteket sem,de el kell f... (2011.11.08. 00:27) Genetikus vagy csak átmeneti?
  • hawelka: @Nutella80: 1 év után kinek jut eszébe ...Ha valaki a jóságnak és szeretetnek csak egy morzsáját, ... (2011.10.11. 16:32) Elkezdődött a jövő!
  • Dzsonszi4: Mi volt a 168 órában? :P (2011.04.25. 11:27) Lovas Ottó tényleg sztár lett
  • Meggyvágó Madár: Üdv Mindenkinek! Gondoltam benézek, de halódik itt minden. Már nem is balos, hanem provinciális. O... (2010.11.17. 22:45) Magyar Nemzet kontra Pákozdi Sándor

Linkblog

A szélsőjobb firkálja a fideszes, MSZP-s plakátokat

2010.02.13. 13:51 | CEG LED.huh - Josephin | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://josephin.blog.hu/api/trackback/id/tr721754680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

princeps 2010.02.13. 14:58:30

Honnan tudod, hogy ők voltak?

Nutella80 2010.02.14. 21:30:17

Szia Princeps!
Hoppá, rossz helyen vagyok, na, mindegy már. Nem is hallottam még arról az indulóról. ez a politikamentes alakulat szerintem nem sok eséllyel indul, Fidesz meg a Jobbik fog tarolni, főleg a Fidesz. Most hallottam, hogy a Földi Laci megint sumákolt, az önkormányzati honlapot akarta pártpolitikai célokra használni. Semmi nem elég? Hol itt a tisztesség, hol a korrektség? Csak szükség lett volna arra az etikai kódexre, amit Nagy Tamás javasolt. Legalább olvasgatták volna néha.
Ez borzalom, s még csak a kampány elején tartunk.
Kedves Princeps!
Nem tudom ugyan, hogy Josephin honnan vette, hogy a szélsőjobbosok firkálják a plakátokat, de én is azt gondolom, hogy ők a tettesek. Nem nagyon hiszem, hogy bármelyik nagy párt csinálná ezt, bár már mindent el tudok képzelni. már nagyon unom ezt a kampányt, főleg, hogy ma ebéd közben jöttek kopogtatócédulát gyűjteni. Nem adtam, s még a levesem is kihűlt.
Üdv:
Nutella

CEG LED.huh - Josephin 2010.02.14. 21:33:05

Kedves Princeps!
Én is úgy gondolom, ahogy Nutella. A harcmodor erre utal, meg a tartalom.
Üdvözlettel:
Josephin

princeps 2010.02.15. 00:01:38

Az is baj, hogy egy képviselőjelölt nem feltétlenül tud felelősséget vállalni a kampánycsapata minden tagjáért, pláne nem a "rajongóiért"...

balfék béla 2010.02.17. 07:01:31

Én nem vagyok szélsőjobb, és csak virtuálisan firkálom a képviselő úr fényképét. Elegem lett a mocskos firkálásokból, és megfogott Nagy Tamás mondata, amit a Kék Újság tudósításában olvastam:
sajtótájékoztató végén mondta, hogy ha már firkálni akarják a plakátjait, akkor azt kérné, hogy hajat fessenek, azt a tükörben úgysem látott már régen.
Elindítottam ezért egy akciót Haj-rá Nagy Tamás!, amihez létrehoztam egy blogot, ahová várom a képviselő úr fejére rajzolt hajakat: hajranagytamas.blog.hu
Ha van kedvetek, csatlakozzatok. Én már megtaláltam a jelöltem, remélem sokan leszünk...

Balfék Béláné 2010.03.24. 23:58:59

@balfék béla:
Hát szerintem elég gyengére sikerült a Haj-rá Nagy Tamás! blog videója. Ennél talán még a Pimpinkin is sikeresebb volt.
süti beállítások módosítása