CEGLÉD Virtual.huh - Josephin

Central Europe Gigantic LED Virtual Hogy világítsanak a fények. és látszódjon Cegléd – régebben, most, és ezután –, ahogyan még nem láttuk, csak tudjuk, van ilyen arca is.

Friss topikok

  • Cassivs: Engem tanít Lovas Ottó. Szaktársaim véleményét tolmácsolom, ami megegyezik az enyémmel. Zseniális ... (2011.12.05. 11:16) „Nehézlovasság”?
  • Radiusjan: Nem kell szeretni az igazat, a gyógyító, keserű orvosságot, a fájdalmas műtéteket sem,de el kell f... (2011.11.08. 00:27) Genetikus vagy csak átmeneti?
  • hawelka: @Nutella80: 1 év után kinek jut eszébe ...Ha valaki a jóságnak és szeretetnek csak egy morzsáját, ... (2011.10.11. 16:32) Elkezdődött a jövő!
  • Dzsonszi4: Mi volt a 168 órában? :P (2011.04.25. 11:27) Lovas Ottó tényleg sztár lett
  • Meggyvágó Madár: Üdv Mindenkinek! Gondoltam benézek, de halódik itt minden. Már nem is balos, hanem provinciális. O... (2010.11.17. 22:45) Magyar Nemzet kontra Pákozdi Sándor

Linkblog

Mamma mia! 2.

2008.11.26. 17:41 | CEG LED.huh - Josephin | 19 komment

Igen, igen, igen, jó, jó, jó! Utálom a gipszet, és mást is, de ez nem érdekes.

Meryl Streep!!!! Igen, nézzétek meg a filmet, érdemes. És szeressétek egymást.

Gyönyörű az új törvény az országgyűlési képviselők tiszteletdíjáról.

Most megyek, mert éhes vagyok!

Pá:

Josephin

A bejegyzés trackback címe:

https://josephin.blog.hu/api/trackback/id/tr9789917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steve 2008.11.27. 20:10:01

Drága Josephin
Sokáig kell még viselned azt a fránya gipszet? Átérzem helyzeted,borzasztó dolog, ha az ember mozgásában van korlátozva!
Nem tudom, hogy tudod-e, jövő pénteken itt fog masírozni a Magyar Gárda, meg a Hatvannégy Vármegye Mozgalom Legénysége.A Rákóczi úton fáklyákkal templomkertig. A kettős állampolgársági szavazás eredménye miatt. Ugye milyen tökös önkormányzatunk van! Mostanába, elolvasgattam az önkormányzat ülései jegyzőkönyveit. Borzalmas anyagok! Idáig még nem történt meg, hogy az ellenzék valamit is elért volna! Szinte mindent egy-két tartózkodással, vagy ellenszavazattal ment át. Úgy látom, hogy a mesterhármas, és az aljegyző úr ismeretei,mint az önkormányzati képviselők jogállásáról, mint az önkormányzat " Szervezeti és Működési Szabályzatáról" hiányosak. Önteltek nagyképűek pazarlók. Kérdem én mit keresett ,a polgármester és Ferenczi dr. Kínában. Nagy nehezen némi noszogatásra mondott pár szót, Földi úr, noha kötelessége beszámolni, mint minden turnéjáról. Ami meg nevetséges, mivel Ő is meghívott kínai delegációt Ceglédre,
a pekingi magyar nagykövet közölte vele, hogy a gazdasági helyzetre tekintettel Kínába megszűntek a " vajas kenyér túrák" Ennyit a túra eredményességéről, jegyzőkönyvbe leírva. Akkor mi volt a neve a kirándulásnak? Most folynak azokban a választókerületekben, ahol fideszes képviselők ténykednek, de csak ott, valami beszámolók a város helyzetéről.Tehát, ahol nem, az már nem is ceglédi!
Nem bosszantom magam tovább, majd találkozunk a műjégpályán (Ez egy hülye vicc volt) mielőbbi gyógyulást !

Steve!!!!

jópásztor · http://www.jopasztor.hu 2008.11.28. 09:38:28

Steve Elvtárs!
Ha tanítottam volna Önt történelemből vagy magyarból valószínűleg megbuktatom. Bár lehet, hogy más kolléga ezt meg is tette. Korábbi irásaiból is kiderült, hogy a marxista-leninista emlőkön nevelkedett, agymosott emberekből bizony igen sok futkos még szerte az országban. Olyanok, akik nem is hajlandók a már egyszer -rosszul - megtanultakat felülvizsgálni. Esetleg más szemszögből is megvizsgálni a történelem, egykor abszolút igazságként kezelt tételeit. Ön, mint Trianon igazságosságát és szükségességét hirdető kommunista, nyilván elfelejtette megtanulni, vagy nem tanították meg Önnek, aztán meg lusta volt utánanézni, hogy színmagyar területeket is csatolt a Trianoni döntés a szomszéd államokhoz. És miért dühös a december 5.-ei felvonulás miatt? Pedig ezen a napon minden magyarnak -mondom magyarnak- lehajtott fejjel és fekete szalaggal kellene tiltakozni a szégyen miatt, amit elkövettek az Önhöz hasonlók, akik megtagadták a határon kívüli magyarokat. El kéne menni néha Székelyföldre és ott elmagyarázni, hogy miért nem magyarok Ők, csak erre Önnek és elvbarátainak Steve ,nincsen bátorságuk . Miért zavarja Magát a felvonulás? Talán azért, hogyha néhány érdeklődő gyermeknek meg kell magyarázni hogyan taszíthatta el a testvér a testvért, és kínos lesz erről beszélni? Nyilván jobban szeretné a meleg büszkeség napját itt látni, ami a férfiakhoz való vonzódása miatt érthető is lehetne.
Ha jól tudom, lesz decemberben közmeghallgatás, mert kötelező. Bátor Steve álljon ki és kérdezzen, sokat, okosakat!!

Lexx 2008.11.28. 18:13:45

Jópásztor Tanár Úr!
Már engedelmet,hogy fogadatlan prókátorként megszólítom.
Steve előző bejegyzésében,de a többiben sem vonta kétségbe Trianon igazságtalanságát.Pusztán azért emelt szót,hogy Cegléden,ennek ürügyén ne masírozzanak különböző protofasiszta bandák.Ehhez joga van,szólásszabadság van/még/.Arra nem emlékszem,hogy bármelyik bejegyzésében a meleg büszkeség napjáról értekezett volna,és szexuális beállítottságáról sem írt emlékeim szerint semmit.Így tehát amiket Ön összehord a fenti bejegyzésben Steveről,a baloldalról és általában a nem Önnel hasonló gondolkodásúakról,az hazug állítás,rágalom,és azt minősíti aki írja.
Ha Ön történelemtanár,akkor nagyon jól tudja,hogy Trianon miért következett be,pusztán politikai kortesfogás ezt a tragédiát en bloc a marxizmus,a baloldal nyakába varrni.Ha Ön történelemtanár,nehezen hiszem el,hogy Ön lett volna olyan tökös gyerek az előző rendszerben,hogy marxista gondolkodása miatt megbuktatta volna Stevet.Ha Ön még jelenleg is történelemtanár és úgy tanítja a történelmet,mint ahogy a bejegyzéséből sejteni vélem,úgy sajnálom azt a tantestületet,amelyik Önt elszenvedni kényszerül és csodálkozom,hogy még nem baszták ki onnan Önt intoleranciája miatt és persze elsősorban a tanulókat sajnálom,ha már Ön nem sajnálja Őket.
Jópásztor Tanár Úr!
Megnyilatkozásaiból,nicknamejéből,honlapjáról arra következtetek,hogy Ön keresztény embernek vallja magát.Stevvel kapcsolatos bejegyzésében Ön megszegte a 9-ik parancsolatot:Ne tégy a te felebarátod ellen hamis tanubizonyságot!!!
Mint bizonyára tudja,ez a törvény megtiltja minden erőfeszítésünket,amelyet annak érdekében fejtünk ki,hogy tönkretegyük felebarátunk jó hírnevét,elferdítés vagy gonosz feltevés útján,rágalmazással,hazug hírekkel,valótlan tények állításával,való tények hamis színben történő beállításával.
Ha Ön igaz keresztény ember,hogy lehet az,hogy Önt nem zavarná a "horogkeresztények" tervezett ceglédi felvonulása,még ha azt a valóban igazságtalan Trianon ürügyén teszik is,sőt elvárja,hogy azon minden "tisztességes"magyar/értsd:komcsik,libsik,bibsik,buzik,cigányok etc.kizárva/jelenjen meg?
Jópásztor Tanár Úr!Ön valóban jó pásztor lenne?Egy jó pásztor valóban így bánik a nyájával,mint ahogy Ön teszi?Kétlem!
Jó pásztor csak egy volt,mint Ön is tudja,és Ön -érdemtelenül-a nevével illeti magát.
Ezzel egy újabb parancsolatot szegett meg!
Nem lesz ez egy kicsit sok egyszerre?
Ideje lenne a bűnbánatnak,nemde,Uram?

Lexx

Steve 2008.11.28. 19:48:23

Kedves jópásztor "testvérem!"
Valóban örömfelhőben úszom, hogy nem Ön tanított,és így sikeresen leérettségiztem. Az Önt ne zavarja, hogy ez kitűnő eredménnyel tettem ,nekem még jó tanáraim voltak!
Azért külön köszönet, hogy az Ön felhőkbe emelkedett szellemi magasságából, csak úgy " lebuziz!" Biztosan Ön ma nagyon elfoglalt ember volt,mert csak 11.28-kor volt ideje írni! Persze a munkásemberek ilyenkor keményen dolgoznak minimálbérért. Kellene már váltani a kommunistázáson is,mivel nem volt kommunizmus soha, így a jelző számomra értelmezhetetlen.
Trianonról: Ez szégyenteljes tett volt, amit köszönhetünk a magyar uralkodó osztálynak és az Antantnak. A világháború miért is tört ki? A világ újra felosztásáét ,hát ennyi jutott nekünk.
A felvonulásról : Ami zavaró, ezt miért az internetről a Magyar Gárda oldaláról kell megtudni? Akkor amikor megkérdezték a polgármester urat miért tájékozódik,az Echó tv Cegléden akkor csak hablatyolt. Ha nekem magyarázni kell a Gárdáról az unokáimnak azt kell elmagyarázni mit keresnek beöltöztetett óvodások, és 94 éves öreg köztük. Bizony-bizony vannak olyan városok, ahova be sem engedik őket. Ön mit gondol miért? A jövőre való tekintettel kérem,velem szemben ezt a stílust ne alkalmazza nem méltó Önhöz! Ezt hagyja meg Borz Membroknak Ön olyan gondolatokat és mondatokat tulajdonít nekem miket én soha nem írtam le. Én mióta élek folyamatosan tanulok, lehet,hogy ezt Ön elmulasztotta? A közmeghallgatásra elmegyek, mert bizony vannak kérdéseim.
Én egyszer megkérdeztem: ha nem lett volna Trianon akkor nekünk hány Koszovónk lenne,vagy lenne-e még Magyarország?

Meggyvágó Madár 2008.11.28. 22:16:37

Kedves Jópásztor!
Amint látod, a baloldal összezár.
Ezt lehet látni mindíg, ha Steve primitív megjegyzéseit olvassuk. Tőle még nem kaptam választ arra, hogy miért inkább Lucifert választja az Úr helyett. Nem is érdemes reagálni a mondanivalóira.
Azt sajnálom, hogy a Gárdát xsak egy szemszögből képesek megitélni. Ez a szemszög meglehetősen baloldali. Azt felejtik el, hogy magyar a magyart megtagadta, csak azért, hogy ez a kommunista csürhe regnálhasson tovább. Megszokták, hogy megmondják azt, hogy mi legyen a véleményük.
Teljesen egyetértek veled!
Üdv.: M.M.
Ja! Ateisták ne hivatkozzanak parancsolatokra.
Ezt csak úgy, felebarátilag.
P.S.
Képzaljétek, múltkor lekommunistáztak!

csl 2008.11.29. 06:52:46

Te tényleg hülye vagy MM. Ez az amit utálok , nem a jobb oldalban, hanem a hozzád hasonló gondolkodású emberekben. Aki nem azt gondolja, amit te, az biztosan, baloldali, komenista meg még ateista is. Csak feketében és fehérben gondolkodsz. Most már én is nyilván komenista vagyok.
Nem tudod rólam, hogy mi a véleményem trianonról, vallásos vagyok-e, vagy hogy december 5-én hogyan szavaztam. De megbélyegzel, mert nem értek veled egyet.
Steve lehet, hogy bal oldali, na és? A bal oldal összezár? Most én is hozzájuk zártam?
Azért írok egy véleményt is. A Gárda, ha csak itthon masírozna, akkor is egy szégyenletes alakulat, azonban a legtöbbet a határainkon túli magyarok ellen vét. A léte tápot ad szomszédos országok szélsőségeseinek. Én valóban aggódom az ottani magyarokért. December 5-én pedig azért szavaztam, hogy kapják meg az állampolgárságot Ők is. Most is ez a véleményem, de ez számodra biztosan nem számít, hiszen már a levelem első hülyéjéből kiderült számodra, hogy komenista vagyok.

Bocs J. Ez a téma kicsit elkanyarodott a címétől.

Üdv

Meggyvágó Madár 2008.11.29. 11:11:09

Kedves csl!
Köszönöm, hogy gondolkodol és válaszolsz is helyettem, de nem bánnám, ha mégis inkább meghagynád ezt nekem.
Vannak dolgok amelyekben igenis feketén-fehéren választódnak szét a dolgok.
A Gárdát viszont nem ilyennek látom.
Egyébként a stílusod lenyűgöző!
M.M.
ui.: A témától elkanyarodtunk, de nézd meg, hogy mikor! Nem is voltunk egyenesben.

csl 2008.11.29. 19:08:35

Hát MM!

Igen, meghagynám néked a gondolkodást, meg az ítélkezést is. Én szerinted komenista vagyok? Léccí, léccí, léccí, mon má meg! Kíváncsi vagyok! Meg ég a Gárdára is kíváncsi volnék, na léccí, most nem írok véleményt, mondjál Te, na léccí!

Bocsi J.

Üdv

Meggyvágó Madár 2008.11.30. 11:22:38

-csl.
M.M.

Steve 2008.11.30. 18:40:13

Kedves levelezőtársaim!
A napokban kaptam, két levelet is, melyekben engem igen negatív megítéléssel illettek.Nekem olyan benyomásom volt, talán valami kémiai szer hatása alatt álltak volna, a levélírók! Minimális elvárásom az lenne az uraktól ,hogy minimum elnézést kérjenek Ezt azért merem tenni, mert a blog tulajdonosa már megtette, a szoclibező és buzizós levélírót eltanácsolta. A szabályokat itt nem én határozom meg.Ez azért is érdekes, mert van itt szó arról, hogy az ateisták ne hivatkozzanak parancsolatokra, mert ez egy érzékeny hívő lelkét sérti! Az más kérdés, hogy a hívő sérteget,és megaláz. És ilyenkor Adventkor, persze ő elmegy a templomba, meggyónja bűneit,felveszi az áldást, vagy a másik templomba az úrvacsorát, és lélekben megtisztul! Ettől kezdve a lelkiismerete tiszta, a lelke patyolat.
Nem gondolom, hogy egy tanár lenne olyan helyzetben hogy ő úgy dönt egy diákot úri kedvében, csak úgy megbuktat. Nem ő a"nagy hatalmú sündisznócska", hiszen buktatás a tanár kudarca is. Sokkal szerényebbnek kellene lenni. Ez olyan dolog, mint amikor a parasztgyerek az apjától örökölt fecskébe kimegy a strandra és máris azt hiszi, hogy repülni is tud,és így szépen bele zúg az üres medencébe.
Jópásztor! Én idáig Önnel kapcsolatosan, sem írásaival kapcsolatban sehol sem alkottam véleményt.Ezt dolgot
nagyon sértőnek, személyiségi jogom megsértésének tekintem! Ha Ön más körülmények között mondja nekem ezt lehetséges,hogy egy hétig összekeveri a bárányokat a szamárral!
Azért Önnek jó lehet, hogy munkaidő alatt tud levelezni!
Meggyvágó Madár:
Én egyszer már írtam Neked, hogy túl gyorsan minősítesz és sorolod kategóriákba az embereket! Lehet, hogy engem primitívnek minősítesz, lelked rajta! Most meg úgy látom, hogy átmész Jágóba , az intrikusba.A levelezőket felosztod jobboldali igaz magyarokra, meg piszok kommunistákra. Lehet, mint pedagógus magas oktatáselméleti ismeretekkel rendelkezel,de ez lap nem csak erről szól. Ha Neked annyira lényeges az én véleményem, miért Lucifer,hát tessék:Egy ellentétes eszmerendszerre és ezek szembeállítására épülő műben Lucifer nem az Úr teremtménye,hanem öröktől együtt létezőek. Lucifer, mint fejlődés kibontója Ő aki ösztönzi Ádámot váljon függetlenné, és vállalja az élet minden nehézségét.
Azért Lucifer: mert az örök kétkedés, kíváncsiság vezérli a megismerést, és a fejlődést.
Erről ennyit. Ezt tőlem, vagy elfogadod, vagy nem. Ez nem az én szakmám azt meg nem hiszem, hogy egy négy órás érettségi dolgozatot vársz tőlem.
Gondolom a középiskolában matematikából alapműnek tekintettétek az Obádovics-féle matematikai könyvet. Amikor én főiskolás voltam a tanszékvezető csak azokat a definíciókat fogadta melyeket ő írt le a jegyzetében, pedig hát nem volt pl. mérhető Cauchyhoz aki megalkotta konvergencia tételét a végtelen numerikus sorokról.
Te azt tényleg komolyan állítod ,hogy csak jólelkű forradalmi hevületben élő jobboldali menetelő magyar gárdisták vannak meg szemét, a magyarságot eláruló gaz kommunisták hazánkban?
Apropó: megkérdezném Tőled,hogy 11. 19-én délelőtt, mint pedagógust ,miért csinált similabdát és üvöltözve verte az asztal lapjához a Bem iskolába Menyhárt Márton úr az egyik tanítványt természetesen a többi tanuló előtt? Talán TE többet tudsz róla.
A férfiasság ismérve a tisztelet, tisztelj másokat,akkor téged is tisztelni fognak!
Mára ennyi primitívséget tudtam összeszedni!

Steve!!

Meggyvágó Madár 2008.11.30. 20:30:44

Kedves Steve!
Ha figyelmesen olvasod azt, amit írtam, akkor észreveszed, hogy nem téged, hanem megnyilvánulásodat minősítettem. Ezt másokkal szemben is megteszem, ha érdemes.
Most legalább kaptam magyarázatot a luciferes dologra, még ha zavaros is.
Nem gondolom, hogy össze kellene mosni dolgokat. Miért gond az, ha valakinek egészen más a nézete? Ti toleránsnak jelzitek magatokat, de kiveri a biztosítékot az, ha valakik másként gondolkodnak. Én elfogadom azt, hogy másoknak más a véleménye, de egyben jelzem kritikámat is. Számotokra nem terjed eddig a tolerancia? Vagy csak a baloldali "fogjunk össze+ne kritizáljunk+közhelyekben beszéljünk" sablon, langyi ideológia létezhet. Merjük már kimondani, ha valami hülyeség!
No nem úgy, mint az a bizonyos valaki, akit kihúztam a listámból. Ő engem hülyéz le, ami nem úriemberhez méltó, én pedig a cselekedetet.
Az viszont igaz, hogy a szocikat (vagy hogy is hívják magukat most a bolsik) nem bírom.
No, de had legyen már nekem is hibám!
Szóval Steve, nem kérek elnézést, mert nincs miért!
A gond az, hogy Te indulatból vitatkozol. Csak fel ne húzd magad!
Nem hiszem, hogy Lucifer követendő példa volna. Ha mégis így gondolod, csak sajnálni tudlak.
Üdv.: M.M.

Hát, pezseg a blog! Vihar egy pohárban.

csl 2008.12.01. 07:19:50

Már megint nem értelek. Persze kihúztál a listádból, így válaszolni sem fogsz MM. Nincs véleményed semmiről, csak folyamatosan másokat kritizálsz, ha meg nem tetszik valakinek a véleménye azt lebunkózod, vagy kihúzod a listádból. Piszkosul toleráns vagy te is. Írjál már valamit saját magadtól is. Formálj véleményt a "magyar" gárdáról, vagy mondj véleményt arról, hogy ki a magyar, csak legyen már egyszer valami véleményed a mások fikázásán kívül is.

Írj most egyszer le saját gondolatokat, úgy, hogy kihagysz mindenkit a blogból. Add most saját magad! Vagy ez nehéz neked? Persze lehülyéztelek, de ezzel te sem vagy másképp, amikor minősíted a blogon általad bal oldalinak ítélt embereket. Te is hülyének gondolod őket, csak ezeket más szavakkal mondod el.

Üdv
Akit kihúztál a listádból.

Mucus 2008.12.01. 09:19:45

Csl! Tudod miért nem ir véleményt MM? Mert nincs véleménye! Egy véleménye van csak: mások piszálása és bunkozása, ennyire tejednek az intellektuálsi erői. Ahhoz más személyiség kellene, hogy komolyan irni tudjon valamit Nekem tetszik, hogy engem kihúzott a listáról, legalább nem reagál arra amit én irok! MM csak elméskedni szokott. A szellemesség és az elmésség között az a különbség, hogy az utóbbi nem tud disztingválni. Tehát kedves csl ne reménykedj, ami MM-t illeti. Nekem egyébként tetszik ő, mert látom magam előtt, hogy milyen mérges tud lenni, mennyi indulat van benne, de nem tudja kellően kiélni magából, ehhez kevés az irás”művészete”..., ezért tud csak másokat minősíteni.

princeps 2008.12.01. 15:42:35

Szóval attól magyar vagy nem magyar valaki, hogy hogyan szavazott azon a bizonyos december 5-én, vallásról pedig csak az nyilatkozhat, akinek papírja van a paptól arról, hogy hívő (és a papnak ki igazolja?). Ez aztán a demokratikus és korszerű gondolkodás!
Szerintem a székelyek elég okosak ahhoz, hogy tudják, hogy a népszavazás nem róluk szólt, hanem a magyar belpolitikai ki kit győz le játékról (szokás szerint), a Magyar Gárda pedig olyan helyeken sem vonulhat fel és kaphat termet, ahol fideszes önkormányzat van. Tehát ennyit erről a nagy jobb- és baloldali fekete-fehér játékról...

csl 2008.12.01. 16:50:11

Igen. A székelyek okosak. Meg a határokon túliak is. Persze, hogy nem róluk szólt. de rajtuk csattant. Nekem meg ég a pofámról a bőröm.

Arad, Tűzoltó tér. Fényképezem az emlékművet., megszólalnak mögöttem: A halottak fontosabbak mint az élők! (Nem tévedés a felkiáltójel)

Nem tudom mindenkinek megmagyarázni az én álláspontomat, én Magyarországból jöttem, ez jár nekem. Ezt nekem is viselnem kell.

Meggyvágó Madár 2008.12.01. 19:25:26

Kedves Kihúzottak és Többiek!
Én nem vagyok toleráns, de nem is hirdetem magam annak. Nem hiszem, hogy toleránsnak kell lennem az aberrációval és a politikai perverzióval szemben.
Nem érdemes erről többet beszélni, mert csak elbeszélünk egymás mellett. Sajnos kevesen szólalnak meg ezen a blogon azok közül, akik hasonlóan gondolkodnak (mondom hasonlóan és nem azonosan), mint én. Ez nem a blog hibája.
Nem hiszem, hogy több választás lehetséges, mint a jelenlegi: jobb vagy bal. Ezen belül lehetnek változatok. de számomra nincs hiteles baloldal, csak az a korcs valami, amit most annak hívnak. Vagyis a kommunista múltat ugyan nem vállaló, de pénzt-pozíciót-kapcsolatrendszert lenyúló csürhe. Aki ezt nem látja, vagy látja de mégis kiáll mellette, az számomra azonos velük. Ma leegyszerűsödik tehát a képlet: GY.F. vagy O.V.
Aki pedig azt mondja, hogy egyik sem, az struccot játszik, vagy csak szégyelli szociságát, de azért irtózik a jobboldaltól és álcázza magát ilyen ál semlegességgel. Nem lehet egyszerre kefélni ésszűznek maradni. Nem én teszek valakit ide vagy oda, hanem ti magatok saját magatokat.

Más!

Kisbarátaim! Keressétek vissza az írásaimat és idézzétek a "lebunkózásokat", meg a "fikázásokat"!
Egyébként pedig, ahogyan írtam: én sem vagyok hibátlan! De a stílustalanság és a nívó alattiság megbocsájthatatlan!

Azt, hogy ki a magyar döntsétek el magatokban a tükör előtt. És azt, hogy a határon túliaknak mi a jobb, hogyan élték meg azt a szégyenteljes népszavazást, hagy döntsék el ők.
Mint ahogyan a hitet is rendezze le mindenki magában.
És ne oktasson ki mindenféle únintelligens figura magyarságból és hitből!

Ennyi.

Összefoglalva: ha lenne stílusotok, akkor vitatkoznék veletek. Ettől függetlenül szívesen pallérozlak továbbra is benneteket, mert remélem nem haszontalan.

Mottóul egy Murphy: "Nem az a nagy dolog, ha egy lovat elviszel a folyóhoz, hanem az ha ráveszed, hogy háton ússzék!"
Toleráns üdvözlettel: M.M.

beyondman 2008.12.01. 22:26:50

Micsoda indulatokat képes kihozni az emberből a politika...!

De eljön az az idő, amikor már nem az lesz a kérdés, hogy jobboldali vagy, vagy baloldali, magyar, vagy nem magyar..., hanem az, hogy te mit tettél?
Mit tettél, hogy az élet jobb legyen?

csl 2008.12.02. 07:16:56

Fikázás csak ezen a lapon: Steve primitív megjegyzéseit
Minősítés: Ateisták ne hivatkozzanak parancsolatokra.

Elírás lehet, de helyesírási hiba ne legyen ( a xsak elírás Ok)
únintelligens durva helyesírási hiba,
megbocsájthatatlan, nincs olyan magyar szó, hogy bocsájt

Ha már a stílusnál tartunk. Gépelni nem kell megtanulni, magyarul azonban nem árt. Ezeket tedd ahová akarod MM, kedves únitelligens blogoló.

Meggyvágó Madár 2008.12.03. 20:02:34

Hát most megkaptam!
Tartom továbbra is a "primitív megjegyzést". Ha fikázásnak veszed akkor az, ha véleménynek akkor az.
A minősítés pedig inkább tanács, amit mondhattam volna egyértelműbben is, de visszafogtam magam.
Ha azt gondolod, hogy elüldözhetsz a blogról, mint másokat, akkor ki kell, hogy ábrándítsalak, mert a te véleményed elszáll mellettem. Egyszerűen nem érdekel. Szórakoztat, hogy van olyan, aki személyes sértésnek veszi, ha valakinek radikálisan más a véleménye. Nyilván szimpatikusabb számodra az a világ, ahol megmondták, hogy mi legyen a véleményed és tűrhetetlen volt az, ha valaki normálisabban gondolkodott.
Igen, jól látod ez "2 in 1", fikázás a minősítésben. Legyen a te terminológiád szerint. Tudom, nincs ilyen magyar szó, de azért használom.
Azért javaslom a magyar költők és írók életművét átpásztázni, hátha felülvizsgálod néhány állításodat.
De mondtam, hogy nem vagyok tökéletes.
Egyébként: unintelligens-nehéz felfogású, műveletlen; igaz, az ékezet megbocsájthatatlan-megbocsáthatatlan (mindkettő helyes, ezt a jelenséget hívják úgy, hogy "alakváltozat").
Ennyit a magyar nyelvről! Meg rólad.
A lényeget nem érintetted. Továbbra sem tartalak bonyolult léleknek. Ez most minősítés és fikázás.

Ennyi.
Meg még egy Murphy: ne vitatkozz egy hülyével, mert összetévesztenek vele.
Ezt betartom.
Lezártam a veled való vitát, éppen a fentiek miatt.

Csá!
süti beállítások módosítása