CEGLÉD Virtual.huh - Josephin

Central Europe Gigantic LED Virtual Hogy világítsanak a fények. és látszódjon Cegléd – régebben, most, és ezután –, ahogyan még nem láttuk, csak tudjuk, van ilyen arca is.

Friss topikok

  • Cassivs: Engem tanít Lovas Ottó. Szaktársaim véleményét tolmácsolom, ami megegyezik az enyémmel. Zseniális ... (2011.12.05. 11:16) „Nehézlovasság”?
  • Radiusjan: Nem kell szeretni az igazat, a gyógyító, keserű orvosságot, a fájdalmas műtéteket sem,de el kell f... (2011.11.08. 00:27) Genetikus vagy csak átmeneti?
  • hawelka: @Nutella80: 1 év után kinek jut eszébe ...Ha valaki a jóságnak és szeretetnek csak egy morzsáját, ... (2011.10.11. 16:32) Elkezdődött a jövő!
  • Dzsonszi4: Mi volt a 168 órában? :P (2011.04.25. 11:27) Lovas Ottó tényleg sztár lett
  • Meggyvágó Madár: Üdv Mindenkinek! Gondoltam benézek, de halódik itt minden. Már nem is balos, hanem provinciális. O... (2010.11.17. 22:45) Magyar Nemzet kontra Pákozdi Sándor

Linkblog

Húsvét

2008.03.24. 17:42 | CEG LED.huh - Josephin | 6 komment

Bűzölgő fejjel és „halálra zabáltan” hevertem délután a tévé előtt, s nem csodálkoztam azon, hogy a családom tagjai közül senki sem közelített meg három méternél jobban. Érthető. El akartunk menni kirándulni valahová, de ez az átkozott rossz időjárás betette a kaput. Kénytelen voltam délelőtt szomszédaim hagyományőrző tevékenységét támogatni, s ebéd után ájultan rogytam le a nappali „kerevetjére”. Még az se rázott fel, hogy Tibetben mi történik, pedig Tibet és a dalai láma sarkalatos pontjai életemnek. Valamelyik előző életemben biztosan éltem ott, mert olyan hihetetlen vonzódás él bennem a tibeti buddhizmus és maga Tibet iránt, hogy ezen még én is csodálkozom.

Persze nem vagyok vallásgyakorló, csak könyvek és filmek táplálják bennem ezt a lelkesedést, bár abban azért bízom, egyszer eljutok oda.

Tegnap keresztényi, katolikus gyökereimet kellett volna ápolnom, s elmenni népes családommal templomba, de kimentettem magam egy kegyes hazugsággal. Nem volt most hangulatom se a miséhez, se az ismerősökhöz.

Elgondolkodtam Princeps megrovó megjegyzésén, s arra a megállapításra jutottam, hogy neki is van igaza, s nekem is. Nagyon sajnálom én ezt a világot, Mammon isteni hatalma és imádata sokkal nagyobb és erőteljesebb, mint a keresztényi (és más vallások) isteni parancsolatainak betartása, betartásának vágya. Gyarló emberek vagyunk, nincs mit szépíteni a dolgokon, és soha nem fogjuk kellően értékelni Jézus tetteit, és soha nem leszünk képesek teljességében magunkévá tenni tanításait... Persze ne én mondjam meg a „tutit” ebben a témában, nyilván sokan vannak, kik jobban tudják, vagy úgy hiszik, jobban tudják. Ifj. Hegedűsről meg ne is beszéljünk. Még arra is érdemtelen.

Az én kapcsolatom az éggel multimédiás spiritualitás, s legalább annyira értek hozzá, mint a számítógéphez. Használom, de nem igazán értem, mi miért, hogyan is történik. Pokolra jutok? Ki tudja, bár egyes vélemények szerint ott jobb a társaság. Az biztos, megemelem összes nem is létező kalapomat azok előtt, akik képesek úgy élni, ahogyan azt hiszik is, s nemcsak dumálnak róla. De ez már megint más téma.

Most kimegyek a levegőre. Már nem bírom ezt a szörnyű bűzt. Legyetek jók.

Pá:

Josephin

A bejegyzés trackback címe:

https://josephin.blog.hu/api/trackback/id/tr2394806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CEG LED.huh - Josephin 2008.03.24. 18:00:09

Kedves Timi!
Megtaláltam a 24-est. Hát ez még nem jelent semmit szerintem.

mucuska 2008.03.24. 20:14:00

Állítságok meg Takáts Lászlót!!!! Mucuska

CEG LED.huh - Josephin 2008.03.24. 22:13:01

Kedves Mucuska! Miért is kellene megállítani Takáts Lászlót? Ha kifejtenéd, megköszönném.

CEG LED.huh - Josephin 2008.03.25. 20:55:22

Mucuska nem fejti ki. Mi meg itt állunk kifejtetlenül.

Mucuska 2008.03.25. 21:39:39

Szerintem hadipark ügyben kellene őt megállítani, mert nem lenne jó, ha Cegléden hadipark lenne. Nem hiszem, hogy nekünk most ez kell. Ezt nemcsak megépíteni kelle, hanem karbantartani és nagyon sok pénzért. Egyébként a rendazerváltás egyik vivmánya volt, hogy eltünt a hadipark a Szolnoki útról, nem hiszem, hogy helyette most másikat kellene csinálni... Persze hozzá vagyok szokva a hülyeséghez, de ekkorát akkor sme kellene....

CEG LED.huh - Josephin 2008.03.25. 23:15:45

Hát erről már csak holnap fogunk értekezni. Talán. Remélem.
süti beállítások módosítása