CEGLÉD Virtual.huh - Josephin

Central Europe Gigantic LED Virtual Hogy világítsanak a fények. és látszódjon Cegléd – régebben, most, és ezután –, ahogyan még nem láttuk, csak tudjuk, van ilyen arca is.

Friss topikok

  • Cassivs: Engem tanít Lovas Ottó. Szaktársaim véleményét tolmácsolom, ami megegyezik az enyémmel. Zseniális ... (2011.12.05. 11:16) „Nehézlovasság”?
  • Radiusjan: Nem kell szeretni az igazat, a gyógyító, keserű orvosságot, a fájdalmas műtéteket sem,de el kell f... (2011.11.08. 00:27) Genetikus vagy csak átmeneti?
  • hawelka: @Nutella80: 1 év után kinek jut eszébe ...Ha valaki a jóságnak és szeretetnek csak egy morzsáját, ... (2011.10.11. 16:32) Elkezdődött a jövő!
  • Dzsonszi4: Mi volt a 168 órában? :P (2011.04.25. 11:27) Lovas Ottó tényleg sztár lett
  • Meggyvágó Madár: Üdv Mindenkinek! Gondoltam benézek, de halódik itt minden. Már nem is balos, hanem provinciális. O... (2010.11.17. 22:45) Magyar Nemzet kontra Pákozdi Sándor

Linkblog

Orbán Viktor levelei a néphez

2010.01.12. 19:51 | CEG LED.huh - Josephin | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://josephin.blog.hu/api/trackback/id/tr441667444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

princeps 2010.01.14. 16:13:15

Dávid Ibolya Cegléden? Volt valaki? Vélemény?

Steve. 2010.01.14. 22:49:05

Én meg láttam ma reggel felszállni a vonatra dr. Czinege Imrét! Budapest irányába utazott! Mi ebben az érdekes? Kérdés?

princeps 2010.01.15. 00:00:00

Ja, ha csak ennyit ér az egész, akkor beszéljünk inkább a hüvelygombáról...

Steve. 2010.01.15. 01:22:04

princeps!
Elnézésed, ha bántottalak!
Amit írtam, csupán azért tettem, mert számomra mint hír, Dávid Ibolya tizennégy ceglédi MDF tag előtti megjelenése, annyira hír, mint,hogy Czinege felszállt a vonatra!
Josephin magas labdát adott, amit úgy tűnik, hogy, vagy nem akar,vagy nem tud leütni senki.
Üdv.: Steve!!!!!

princeps 2010.01.15. 07:53:31

Semmi gond, Josephin labdájával csak az a baj, hogy nem nagyon van helyi vonatkozása. Ebben a blogban viszont az a jó, ha van. Nem hiszem, hogy itt az országos ügyeket kéne csócsálnunk!

AishaGord 2010.01.16. 14:56:37

Sziasztok!
Nekem szimpatikus volt Dávid Ibolya, bár nem vagyok MDF-rajongó, csak a barátnőmet kísértem el. Nyugodt erő, tényleg igaz, bár szerintem sokan soha nem fogják elfelejteni neki az „én nem értek a focihoz” című mondatát.
Éppen ma olvastam a Panorámában a vele készült cikket, s az a mondat is szimpatikus, hogy „változásra szorul a kormányzás, az ellenzékiség, valamint a mellébeszélő és a parlamenti fórumokat elkerülő utcai politizálás”. Szerintem az MDF bejut a parlamentbe.
Anyukám kapott egy levelet Orbán Viktortól, névre szólóan. Mellékelve hozzá egy csekk, hogy támogassa anyukám a kampányt, mert így hozzájárulhat a változásokhoz, amelyekre már bizony nagy szükség van.
A levélben volt e-mail cím, meg telefonszám is.
A telefont megcsörgettem, s tényleg valamilyen Fidesz-iroda jelentkezett be, mondták, nagy szükség van pénzbeli támogatásra is, mert... Egy perc után köszönés nélkül letettem a telefont a hosszú, mélyreható indoklást hallgatva, Gyurcsány, bajnai, stb.
Földi Laci úrnak meg tényleg halvány fogalma sincs a gazdaságról, meg a válságkezelésről, de nyomja a központi píár-dumát. De majd áprilistól eljön a Kánaán, ez biztos, még akkor is, ha csak később veszi át a tényleges kormányzást a Fidesz (vagy más). Figyeljétek meg, csak mosolygós, boldog emberek fognak az utcákon járkálni, mindenki elégedett lesz.
De nagy hülyék vagyunk mi, magyarok! Egyik, meg a másik oldalon is!
Sziasztok!
Aisha

princeps 2010.01.16. 15:21:41

Tényleg mindkét oldalon magyarok vannak? Ez nekem új, mást szoktam hallani! :)

Steve. 2010.01.17. 00:02:22

Lányok!
Nagyon tisztellek Titeket! Ti mertek legalább véleményt nyilvánítani, nem úgy mint akik beszari módon most kussolnak, és kivárásra bazíroznak!
Én is kaptam levelet! Feladtam a postán tíz forintot! Kérjenek a tagjaiktól, meg a szponzoraiktól pénzt! Az meg, hogy engem hogyan találtak meg az meg külön érdekes!
Az meg, igen érdekes, hogy Földi úr, a bukott pedagógus hogyan lehet még mindig " vátesz," az rejtély! Mi több egyre magasabbra "hág" a csúcson. Lehet, hogy itt Cegléden Ő a megváltó!
Egy alkesz ember ekkora karriert fusson be, az elgondolkodtató.
Az nagyon érdekes, hogy az Újévi köszöntőjében mi minden marhaságot összehordva még mindig nyerő!
Amikor katona voltam volt egy eléggé korlátolt képességű politikai tisztünk,akinek az volt a szavajárása.( Még 1968-ban is Léván)!
"Emberek megyen ez egy darabig megyen , de utána már nem megyen" Elgondoltató, ugye? Igazatok van a város dolgaival kell foglalkozni! Egyes emberek csillognak-villognak a városban, még mások nélkülöznek! Képviselőink testvérvárost látogatnak, a többinek meg nincs munkahely, könnyebb Kaliforniában munkahelyet keresni, vagy munkát,mint itt a környékben? Kell nekünk kerékpárút Nagykőrösig, vagy az is sikerélmény, ha valaki kijut járdán bokatörés nélkül az állomásig? Miért van az, hogy az önkormányzati képviselők összeférhetetlenségéről szóló törvényt felvető képviselőasszony írására nem reagál senki, mi több ezt a gyakorlatot tovább folytatják?
Az ingatlanpiac pang, nálunk lakópark építésbe kezdünk. Nem nyerünk értékes pályázatot, a szabadidőközpont ráfizetéses, kinek kell hadi park, még egy virtuális "LÉGÓ" pince is ráfizetéses! Karácsonyi Szabadság tér bukta! jó a naponta két faház kinyitott! Tessék már a földön járni polgármester úr, meg a helyettesei!
Nos ezekről a dolgokról, meg még ezekebbekről kellene beszélgetni!
No jó nem cukkollak Titeket, sem magamat!
Üdv.: Steve!!!!!

AishaGord 2010.01.21. 22:34:09

Szia Steve!

Bájos vagy, köszönjük a bókokat. Persze Princepsnek van igaza, ez a blog azért jó, mert ceglédi, Ceglédről szól. Kár, hogy Josephin hallgat, könnyebben ment akkor, amikor még ő is írt. Nyilván tele lehet a puttonya az itteni mellébeszélőkkel, mint Meggyvágó és a hasonszőrű nagyon magyarokkal, akik a realitástól olyan messze állnak, mint Makó Jeruzsálemtől.
Persze most én is beszólok nekik, de nehezen viselem az impotens férfiakat, akik „okosak” abban, amiről van kicsi fogalmuk, amiről meg nincs, kussolnak rendesen. De ilyen a világ, tudom én, annyira már én sem vagyok zöldfülű, még ha nem is vagyok a harmincon túl (bár mindjárt!!!!!!!!!!!!!)
Olvastam az Origón a túró rudi botrányról. A kórházigazgató úr befürdött? Vagy mi lesz?
Meg olvastam a Jobbik kampányprogramjáról is. Istenem! Tényleg ennyi elmebeteg van Magyarországon? Vagy ennyire kell a pénz?
Üdv:
Aisha
süti beállítások módosítása