CEGLÉD Virtual.huh - Josephin

Central Europe Gigantic LED Virtual Hogy világítsanak a fények. és látszódjon Cegléd – régebben, most, és ezután –, ahogyan még nem láttuk, csak tudjuk, van ilyen arca is.

Friss topikok

  • Cassivs: Engem tanít Lovas Ottó. Szaktársaim véleményét tolmácsolom, ami megegyezik az enyémmel. Zseniális ... (2011.12.05. 11:16) „Nehézlovasság”?
  • Radiusjan: Nem kell szeretni az igazat, a gyógyító, keserű orvosságot, a fájdalmas műtéteket sem,de el kell f... (2011.11.08. 00:27) Genetikus vagy csak átmeneti?
  • hawelka: @Nutella80: 1 év után kinek jut eszébe ...Ha valaki a jóságnak és szeretetnek csak egy morzsáját, ... (2011.10.11. 16:32) Elkezdődött a jövő!
  • Dzsonszi4: Mi volt a 168 órában? :P (2011.04.25. 11:27) Lovas Ottó tényleg sztár lett
  • Meggyvágó Madár: Üdv Mindenkinek! Gondoltam benézek, de halódik itt minden. Már nem is balos, hanem provinciális. O... (2010.11.17. 22:45) Magyar Nemzet kontra Pákozdi Sándor

Linkblog

Pannon Park Forrest

2009.11.18. 23:47 | CEG LED.huh - Josephin | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://josephin.blog.hu/api/trackback/id/tr861535607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nutella80 2009.11.19. 21:22:53

Kedves Meggyvágó Barátom!

Olvastad a heti Kék Újságot? A református lelkész ügyes ember, jól csűri-csavarja a dolgokat. Hát ez a bajom a papokkal. De úgy látszik, az új főszerkesztőt se nagyon kell félteni!
Baráti üdvözlettel:
Nutella

Steve. 2009.11.20. 01:58:31

Most nem szólítok meg senkit, mert a cím egy parképítő céget nevesít meg, mi okon , nem tudhatom! Én már jeleztem, hogy sokszor jó lenne nevesíteni,meghatározni, mire kíváncsi a kérdést feltevő!
Mégis, Nutellának!
Kedves! Nagyon egyet értek veled! Igaz, hogy amiről értekeznénk,az nem a címhez kötődik. A " Visszhang" sok olyan gondolatra ébreszti az embert, melyekhez ismeretek és gondolkodás szükséges. Az én unokám kezdő a " Táncsicsban", de szeretném ha nem a politika szele érintené meg az iskolában, hanem a tudás utáni vágy! Imádja tanítónénijét ,ez kölcsönös.Én nagyapaként boldog vagyok, ha valami ajándékot fabrikál nekem, de ezt megteszi tanítónénijének is! Mi lehet ez mint más, mint tanítójának elismerése és az ő lehetőségei szerinti kinyilvánítása! Tovább kéne lépni ,kissé érzelgőssé váltam, nekem még jó tanítóim voltak.
Ami Földi úr határozott visszautasítását jelzi, ha hasonlat, legyen hasonlat, az övé is lehet morbid, és az enyém is! Szerintem bizony tolódik jobbra a városvezetés. Ha kopaszon, egy pohár borral a kezében állna a Kossuth szobor előtt, úgy nézne ki, mint Rákosi Mátyás a búzamezőben! Már csak azért mert ő visszautal az ötvenes évek elejére, annak politikai kultúrájára. Ő most mivel jobb?
Hánka tiszteletesnek: Minősítés: nem részletezve, a valódi kérdező a valódi kérdéseire a tiszteletes úr nem tud valós választ adni! Tiszteletes úr ön véleménye alapján a kérdést feltevők óvodás szintűnek tartja? Tudja mit? Tartson Istentiszteletet üres templomban, hisz az ön színvonalára úgysem tud a gyülekezet felemelkedni!
Az meg igen szimpatikus megoldás, hogy úgy szervezünk előadásokat, hogy odajön egy kedves idős hölgy,(lehet, bajusza és ősz haja van és a nadrágjában cerkát visel), és az ő óhaja szerint összehozunk egy szeánszot. Ez azért nem biztos,hogy a református egyház állásfoglalásával egybeesik! Mi már beszéltünk személyesen is, állok elé egy találkozásnak, ha ön is így látja elfogadhatónak. Ez nem kötelező, csupán jelzésértéke lenne. Jelezze ezt nekem!
Tiszteletes úr!
Én nem szerettem azokat az embereket, ( most döntés nélkül ítélkezem ), kik az életüket csupán idézeteben élik meg. Az egyházfik jelentős része így van ezzel. Ez a tény nekem azt jelenti, hogy számukra a kinyilatkoztatás a gondolat ,( kellemes dolog,mert érte nem kell felelősséget vállalni), így az élet nagyszerűen élhető.
Nézzétek!
Én kilógok a sorból, mert az életemet a reálvilágban éltem.Ezt azért írom ,mert úgy érzem ,hogy ti barátaim a humán világban éltek. Lehet ez a feltevés,meg félreértelmezés is. Ez nem jelzi, hogy nem érintettek meg az irodalom, és humán értékek.
Kedvenc versem:Tóth Árpád: Esti sugárkoszorú c. verse.
Nos! Ezt a verset is lehet többféle módon értelmezni! Legalábbis számomra!
Csodálatos impresszionista kép, egy gyönyörű tájállapot örömteli szerelmes érzés,egy varázslatos állapot ,ha valaki fogadóképes erre.
Ha valaki ezt depressziós állapotában éli meg,ez számára nem egy földöntúli hangolt érzés, ha az avar illata nem illat, hanem szag, a hamvassá vált út nem csoda, hanem " fujj"( takony),Most én csak az első versszakról gondolkodom!
Miért írom ezt, és hogyan jön ide?
Csupán az idézetekről beszélnék,mennyire értelmezhető, és félreértelmezhető általunk a valónak tartott ,és mitikus világ.
Az egyház mindig tudott ,és akart is feltenni rébuszokat. Az ember úgy lehet boldog, ha mindenki saját igénye, és boldogulása szerint megoldja azokat. Az nagyon dicséretes dolog, ha mindenki megnyeri lelki békéjét! Utolsó mondat.:
Tiszteletes úr! Én Önt vádolom! Én vagyok aki vagyok, de Ön fogalmazta meg én diabolos vagyok!
Barátaim, tisztelettel!
Steve!!!!!!!!!

Lexx5 2009.11.20. 18:22:18

Spiró György:Feleségverseny/Magvető kiadó 2009/---Első magyar-cigány háború---SAJÓBÁBONY---Minden állat egyenlő,de vannak egyenlőbbek/Orwell/---Spiró ótvar,Konrád átok,Nádastól meg mindjárt hányok/Pozsonyi Ádám,Demokrata/---Kertész Imre nemzetáruló/bármelyik "jobbos" média/---Meg kell tisztítani a könyvtárakat a nemzetárulóktól,könyveiket el kell lopni,meg kell rongálni,lapokat kitépni,összefirkálni/P:Á:Demokrata/---Bencsik András:P.Á-t félreértik,csak viccelt---Magyar Gárda egyik alapítója Bencsik András,a Demokrata főszerkesztője,egyben Orbánt vezénylő tábornokként aposztrofáló fideszes---Összenő aminek össze kell nőnie?/népi mondás a kora rendszerváltás idejéből/---
és mégegyszer:SAJÓBÁBONY!!!!---pilisi szívcsakra---Borneo és Celebesz,magyar volt és magyar lesz---Faludy György cionista,magyargyűlölő---Földi Laci országgyűlési képviselő lesz?---Az újnyilas Korondi országgyűlési képviselő lesz!!---Ébresztő,fajtársak,kedves fajtikáim/Spiró/---Gój Motorosok-Bakács Tibor Settenkedő---Fülöp Hajnalka az MDF jelöltje?---Van még MDF?SZDSZ?---Vannak még demokraták,vagy csak a DEMOKRATA van???---Magyar-cigány háború?---Magyar-román,-szlovák,-szerb,-ukrán,-zsidó stb.háború???---Magyar Gárda Egyesület---Új Magyar Gárda Egyesület---Magyar Gárda Őrzővédő KFT---Szlovák Gárda---Román Gárda---a Gárda , a Gárda-megy előre,de megadni nem hagyja magát---Mi lesz itt?/plakátfelirat a kora rendszerváltás idejéből/---Lesz itt valami?2009!

Na,itt van néhány "rébusz".Hát így beszélünk mi?Ha így beszélünk,beszéljünk így.

Pannon Park Forrest!!!/gump/

Lexx

Lehetne még jó néhány "témát" találni

AishaGord 2009.11.21. 10:28:49

Sziasztok!

Jó kis cirkusz lett itt hamarosan, a választások legmocskosabbika fog lezajlani. Ez jut nekünk.
Lexx, Neked teljesen igazad van, ez szellemi téboly, amit a szélsőjobb csinál. Persze, én mindig azt mondom, mindenki maga tehetségéből hülye, de a felelősség azoké, akik tűrik ezt, pedig tehetnének valamit.
A Jobbik be fog jutni a Parlamentbe, azt hiszem elég jó eredménnyel, s amit a Korondi úr nyilatkozott a bemutatkozó sajtónapon, ahogy hallom, lesz itt minden, még csendőrség, amelyet a nem létező Magyar Gárda tagjaiból fognak felállítani. Ez szép. Hogy jogilag ez hogyan kivitelezhető, azt el nem tudom képzelni, de történt már ennél nagyobb lehetetlenség is.
Ez a könyvtári könyvrongálás meg a téboly teteje, nyilván azonnal eljárás alá kellene vonni, bíróság elé állítani uszítás, izgatás, a közvagyon rongálása elleni felbujtás címén azt, aki ezt kitalálta. Persze nem lesz ilyen. A kisHegedűs ítélete óta a bíróságok nem javultak semmit.
Steve!
A Hánka Levente miatt meg ne izgasd magad, papból van, ezt nem tudja megtagadni, s mestersége érdekeinek megfelelően forgatni a szót. Az újságban azért elég jól helyretették.
Üdv:
Aisha
süti beállítások módosítása