CEGLÉD Virtual.huh - Josephin

Central Europe Gigantic LED Virtual Hogy világítsanak a fények. és látszódjon Cegléd – régebben, most, és ezután –, ahogyan még nem láttuk, csak tudjuk, van ilyen arca is.

Friss topikok

  • Cassivs: Engem tanít Lovas Ottó. Szaktársaim véleményét tolmácsolom, ami megegyezik az enyémmel. Zseniális ... (2011.12.05. 11:16) „Nehézlovasság”?
  • Radiusjan: Nem kell szeretni az igazat, a gyógyító, keserű orvosságot, a fájdalmas műtéteket sem,de el kell f... (2011.11.08. 00:27) Genetikus vagy csak átmeneti?
  • hawelka: @Nutella80: 1 év után kinek jut eszébe ...Ha valaki a jóságnak és szeretetnek csak egy morzsáját, ... (2011.10.11. 16:32) Elkezdődött a jövő!
  • Dzsonszi4: Mi volt a 168 órában? :P (2011.04.25. 11:27) Lovas Ottó tényleg sztár lett
  • Meggyvágó Madár: Üdv Mindenkinek! Gondoltam benézek, de halódik itt minden. Már nem is balos, hanem provinciális. O... (2010.11.17. 22:45) Magyar Nemzet kontra Pákozdi Sándor

Linkblog

Kék Újság - MSZP-s Fehér

2009.10.09. 23:49 | CEG LED.huh - Josephin | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://josephin.blog.hu/api/trackback/id/tr581439757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steve. 2009.10.12. 17:02:19

Üdvözlök Mindenkit, ezen a fenedepressziós napon!
Olvasva Fehér úr sajtó tájékoztatóját, kissé megdöbbentem Ugyanis Fehér úr hol volt ,akkor is fungcióban volt ,amikor az első eladások történtek? Ő akkor is a pénzügyi bizottság elnöke volt.Tudnia kellett volna mindenről!
Szinte mindenki tudta akkor is, hogy csókosok kapták meg az első ingatlanokat igen nyomott áron. Most mire való ez a nagy hevület!
A CTV adásában azért ott üldögéltek az érintett urak, és hallgatóztak,a bizottsági ülésen, hogy mire megy ki a móka!
Ajánlok egy igen érdekes olvasnivalót !
http:/http://www.nol.hu./belföld/20091009-kozfurdobol-maganstrand
Érdekes megvilágítását adja annak, hogy a városi fürdőből hogyan lett egy sportklub magántulajdona. Valamint hogyan jöhet ki a jelenben a fürdő felújítása, mintegy ötszáz millióból, ha a vízforgató csak háromszáz millióba kerülne, legalább is Tótin úr szerint ennyi lenne a felújítás! Itt valami tévedés van!
Mi lesz veled CVSE pálya, mi lesz Klément úr megálmodott lakóparkjával, ahol se közel ,se távol nincs egy normális bolt,orvosi rendelő, gyógyszertár, posta, mert ez kint van a jajgatánban . Egy rossz állapotban levő utca a Molnár utca vezet oda, ami már most is túlterhelt! Először nem az infrastruktúrát kellene kialakítani ? Nekünk a városban a szívünk csücske a Budai úti fürdő! Igaz az idén rosszabb évet zárt mint tavaly, de Vajú úr megmondta nem kell nyereségorientáltaknak lenni,mert a nyereség adó úgy is elvisz mindent! Majd beteszünk megint vagy száz millát! Miért kell nekünk nehéz több száz milliós hitelt felvenni azért hogy az ÖKOVIZ korszerűsítse számítógépparkját? Az önkormányzat egyik bizottsági tagjától bérelni irodákat Jó pénzért? Az ellenzék nagyon csaholta azokat cégeket melyek nem Magyarországon adóznak, nos ez valami ilyesmi. Korondi úrnak, gratulálok, hogy megválasztották a Jobbik Választmányának alelnökévé. Így legalább fontos és mélyreható beszélgetéseket tud folytatni a város egyik presszójába polgármester úrral meg a református tiszteletessel péntek délutánokon.
Elnézést, hogy sok egyébről is írtam, mint a cím, de ezek így együtt összeférnek .
Üdvözlettel: Steve!!!!!!!!!!

Steve. 2009.10.12. 17:45:03

Bocs, a cím pontosan:
http:/www.nol.hu/belfold/20091009-kozfurdobol maganstrand

Elnézést a téves beírásért!
Steve!!!!!!!!!!!

Csarlsz 2010.02.28. 17:14:28

@Steve.: "Igy legalább fontos és mélyreható beszélgetéseket tud folytatni a város egyik presszójába polgármester úrral meg a református tiszteletessel péntek délutánokon."

Cegléden három Református Egyházközség van.
Felszegi,
Nagytemplomi
Újvárosi, mindegyikben van lelkésze, beosztott lelkésze, van ahol még segéd lelkész is tevékenykedik.
Tehát nincs "a református tiszteletes" de gondolom ez nem zavar.
A lényeg a lejáratás.

Steve. 2010.03.01. 00:26:10

Csarszl!
Lelked rajta, ha kötekedni akarsz! De olvasd el a wikipédiát, hogy miért is hívják a reformátuspap feleségét tiszteletesnének?
Talán azért, mert a férje a tiszteletes úr! Nem lejáratni akartam, hanem a tényről írtam.

Csarlsz 2010.03.01. 17:24:51

@Steve.:
Kedves Steve!
Természetesen tudom, hogy a lelkész az nagytiszteletű úr vagy tiszteletes úr a felesége pedig, nagytiszteletű asszony.vagy tiszteletes asszony
Nem kötekedni akartam, csak azt érzékeltetni, hogy Cegléden 7-8 református lelkész, tiszteletes, él..
Tehát nincs " A református tiszteletes" vagy nincs "A református lelkész" mert a Teáltalad írtak szerint csak egy van és Ő jár a presszóba, tehát mindegyiket be akarod sározni azok előtt akik nem tudják, hogy Cegléden nem csak egy református lelkész, tiszteletes van.
Ez az én nagy gondom, hogy hírbe lehet hozni embereket minden következmények nélkül.bele lehet rúgni a Református egyházba is csak úgy szépen finoman liberálisan.

Steve. 2010.03.01. 22:56:51

Csarlsz!
Nem jó helyen kopogtatsz! Én a református egyház nagykorú tagja vagyok, aki konfirmált, és felvehette az Úrvacsorát! Mi több,nagybátyám vagy negyven éven keresztül a Nagytemplomi gyülekezet prezsbitere volt, mondjuk haláláig. Én ismertem igen tisztességes református tiszteleteseket, és olyat is akinek meg kellett lépni az országból, mert hitben, és erkölcsben is megbukott. Engem Büki tiszteletes keresztelt, ikertestvéremmel együtt háznál,otthon, mert hideg volt, és kicsinyek voltunk, és kérdés volt, hogy megérjük-e a holnapot!
Én ismertem Orgoványi tiszteletest, akinek fiával együtt jártam iskolába, aki megint nem arról volt híres, hogy Volvóval szédelegjen! Ismertem, és hitoktatóm volt Arany tiszteletes is. Az sem tört meg hitbéliségemben, amikor hittanóra előtt megettük a gyülekezeti házban a harangozó almáját, és Arany tiszteletes mindenkinek kiosztott egy sallert! Egy közös volt bennük, nyíltan nem politizáltak tisztességesek voltak, nem voltak sandák, és nem acsarkodtak. Gondolom olvastál már mást is bejegyzéseimből! Írtam iróniával arról is, hogy a mostani lelkész, amikor bírálat érte, nem Őt, hanem azokat akik megszervezték a templomi beiktatását,mert Hegedűs tiszteletes asszony, dicső Horty kormányzóról énekelt, erre a válasza az volt, hogy az MSZP kongresszusán meg az internacionálét énekelték! Ezt Kék Újságban le is írta. Nem kicsinyes és együgyű Én nem bántó szándékkal írok, de vannak dolgok amelyek az egyházra tartoznak, mások meg az államra.
Végül egy történet!
Keresztül haladva a templomkerten az egyik egyik fa tövében kiöntve találtam több mint két nagy zsebnyi egy,-és kétforintost. Azt az ott játszó gyerekekkel összeszedtem, és bevittem a gyülekezeti házba. Átadtam a tiszteletes úrnak, mert úgy gondoltam, hogy az egyházat illeti meg, köszönet nem sok, annyi majd berolnizzuk!
Ha gondolod akár beszélgethetünk is, de tegyél mindent a helyére, és ne legyél előítéletes!
Tisztelettel: Steve!!!!
süti beállítások módosítása